#Blog
Zapoznaj się z ostatnio opublikowanymi tekstami na naszym firmowym blogu. Zamieszczamy tutaj poradniki, aktualności ze świata marketingu internetowego, pozycjonowania, informacje co nowego w Google.
Jak prowadzić firmową stronę na Facebooku
Facebook to potężne narzędzie, które można wykorzystać do łączenia się z klientami, promowania swojej marki i zwiększania sprzedaży. Ale jak upewnić się, że używasz Facebook skutecznie? Oto kilka wskazówek, jak prowadzić firmową stronę na Facebooku. 1. Zadbaj o...
Znaczenie marketingu
Marketing jest krytycznym elementem każdego biznesu. Jest to proces tworzenia wartości dla firmy poprzez tworzenie i dystrybucję produktów lub usług. Marketing jest tym, co napędza sprzedaż i pomaga firmom rosnąć Dział marketingu firmy jest odpowiedzialny za...
Dlaczego pozycjonowanie się opłaca
Prawdopodobnie słyszałeś już wcześniej termin "pozycjonowanie" używany w marketingu, ale co on tak naprawdę oznacza? Pozycjonowanie to proces odróżniania produktu lub usługi od konkurencji na rynku. Innymi słowy, jest to sposób na wyróżnienie swojego produktu spośród...
Tagi a SEO – jak używać tagów w SEO?
Debata pomiędzy używaniem tagów a SEO toczy się od lat. Podczas gdy niektórzy eksperci twierdzą, że tagi są niezbędne dla dobrego SEO, inni uważają, że są niczym więcej niż stratą czasu. Więc, która z nich jest prawdziwa? Czy tagi są ważne dla SEO, czy nie? Odpowiedź,...
Jak badać i znaleźć odpowiednie słowa kluczowe dla Twojej firmy
Jako Chief Marketing Officer (CMO), lepiej niż ktokolwiek inny rozumiesz znaczenie wyboru właściwych słów kluczowych dla swojej firmy. Złe słowa kluczowe mogą oznaczać, że Twoja strona zgubi się w wyszukiwarce, kosztując Cię cenny ruch i potencjalnych klientów....
Google Ads: Co to jest i jak działa?
Prawdopodobnie słyszałeś już o Google Ads, ale możesz nie być do końca pewien, co to jest i jak działa. Google Ads to forma reklamy online, która pozwala firmom promować swoje produkty lub usługi w największej na świecie wyszukiwarce. Kiedy ktoś szuka słowa kluczowego...
Czym jest Google Tag Manager?
Jeśli jesteś kobietą, która posiada własny biznes, to wiesz jak ważne jest bycie widocznym w sieci. W końcu prawie 80% konsumentów twierdzi, że korzysta z internetu, aby znaleźć lokalne firmy. Ale jaki jest najlepszy sposób, aby upewnić się, że Twoja firma pojawia...
Sprawdzanie ruchu na stronie internetowej konkurenta [PORADNIK]
Chcesz wiedzieć, jak duży jest ruch na stronie Twojego konkurenta? Oto szybki i łatwy sposób, aby się tego dowiedzieć. Wystarczy wykonać następujące kroki: Wejdź na stronę www.similarweb.com.W pasku wyszukiwania wpisz adres URL swojego konkurenta.Kliknij na...
Czym jest Long Tail w SEO?
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, czym jest długi ogon w SEO, to ten wpis na blogu jest dla Ciebie. Omówimy czym jest długi ogon, jak może on przynieść korzyści Twojej stronie internetowej oraz kilka wskazówek jak go zoptymalizować. Tak więc bez dalszych...
Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.
DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW