Pozycjonowanie longtail

Pozycjonowanie szerokie long tail to pozycjonowanie wielu fraz, z jakich część określana jest, jako long tail (długi ogon), czyli rozbudowane, wielowyrazowe frazy kluczowe. Rozwiązanie to wykorzystywane jest najczęściej przez przedsiębiorców, którzy oferują konkretne usługi lub produkty. Pozycjonując w ten sposób, zakłada się, że użytkownik chcę znaleźć dokładnie sprecyzowany produkt lub usługę. Dzięki rozwiązaniu long tail klient może w krótkim czasie znaleźć na stronie to, czego poszukuje, ponieważ zostanie odesłany na konkretną podstronę. Zadaniem ekspertów, czyli pracowników naszej firmy będzie odpowiedni wybór fraz rozszerzonych, dzięki który wzrośnie zainteresowanie Waszą stroną. W tej chwili ciężko jest pozycjonować stronę na frazy ogólne, albowiem konkurencja jest tak duża, że zajęcie czołowego miejsca w wyszukiwarce Google jest niemal niewykonalne dla młodych firm. Niemniej jednak oferując określone produkty i usługi, warto zainteresować się pozycjonowaniem szerokim.

Zdobądź nowych odwiedzających twoją witrynę / e-sklep.

SZEROKIE POZYCJONOWANIE POZWOLI NA DOTARCIE DO RZADZIEJ ODWIEDZANYCH PODSTRON

Dlaczego warto zainteresować się pozycjonowaniem long tail?

Pozycjonowanie long tail opiera się na wielowyrazowych i rozbudowanych frazach kluczowych, które na ogół posiadają od 3 do 5 wyrazów. Oczywiste jest, że frazy takie są wpisywane znacznie rzadziej, niemniej jednak charakteryzuje je znacznie większa dokładność. Potencjalny klient w krótkim czasie może znaleźć interesujący go produkt i zdecydować się na jego kupno.

Wiele osób zastanawia się, dlaczego użytkownik decyduje się na wpisanie frazy „krótka spódniczka wesele kratka”, zamiast po prostu „spódniczka wesele” – okazuje się, że po wpisaniu frazy „krótka spódniczka” wyświetlą nam się propozycje, którymi w ogóle nie jesteśmy zainteresowani, dlatego po chwili sprecyzujemy nasze oczekiwania i wtedy znacznie łatwiej będzie nam znaleźć produkt, który odpowiada naszym wymaganiom. Warto wiedzieć, że pozycjonowanie long tail generuje wartościowy ruch, choć wielu przedsiębiorców początkowo narzeka na to, że jest on znacznie mniejszy, niż dawniej.

Istotne jest jednak, że sprzedaż, czyli sprawa kluczowa wzrasta, albowiem więcej zdecydowanych osób odwiedza naszą stronę. Dużym atutem takiego rozwiązania jest także jego niższy koszt, w stosunku do pozycjonowania krótszych fraz. Wszystko związane jest z mniejszą konkurencją, która pozycjonuje na takie same frazy. Rozwiązanie takie polecamy w szczególności sklepom internetowym, nowym firmom oraz przedsiębiorstwom zajmującym się branżami konkurencyjnymi.

Zalety pozycjonowania longtail

DLACZEGO WARTO POSTAWIĆ NA FRAZY Z „DŁUGIEGO OGONA”

Niski koszt

Pozycjonowanie szerokie wymaga mniejszego nakładu pracy, co wiąże się z mniejszymi kosztami.

Szybsze efekty

Przy mniej popularnych frazach jest mniejsza konkurencja, co pozwala na znaczne szybsze uzyskanie zadowalająych efektów.

Stabilna pozycja w wynikach wyszukiwania

Dzięki temu, że na mniej popularne frazy występuje mniejsza konkurencja – pozycje strony są stabilniejsze w wynikach wyszukiwania (SERP).

Pozycjonowanie long tail tylko z naszą firmą

Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie szerokie, to współpraca z naszą firmą na pewno okaże się strzałem w dziesiątkę. Nasi eksperci służą pomocą w dobrze wielowyrazowych fraz, aby jak najwięcej klientów odwiedzało Twoją stronę i decydowało się na Twoją ofertę. Jawor, Oleśnica, Bolków i Legnica to miejscowości na terenie, których pracują nasi specjaliści. Niemniej jednak jesteśmy w stanie dotrzeć nawet na drugi koniec Polski, dlatego już dzisiaj zachęcamy do kontaktu z nami.

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW