Artykuły sponsorowane

Artykuł sponsorowany  to inaczej płatna publikacja, za którą płaci najczęściej przedsiębiorca, a wydawca, czyli właściciel gazety lub serwisu internetowego otrzymuje wynagrodzenie. Może on przybierać różnorodne formy i pełnić różne funkcje. W ten sposób można budować pozytywny wizerunek firmy, promować produkty lub usługi, czy też wspierać pozycjonowanie strony poprzez dodanie linku przekierowującego na stronę www marki.

Na czym polega sukces ogłoszeń sponsorowanych?

Artykuł stawia Twoją firmę w roli eksperta i dostarcza potencjalnym klientom merytorycznej wiedzy, która ma im ułatwić codzienne życie. Promocja wybranych produktów czy usług jest na tyle subtelna, że czytelnik nie czuje przymusu skorzystania z oferty. Bardzo często sam dochodzi do wniosku, że prezentowane rozwiązanie to remedium na jego dotychczasowe problemy i sam decyduje się na to, by dokonać transakcji. Jego wybór jest podyktowany autonomiczną decyzją.

W wielu przypadkach odbiorca wciela się w uczestnika opowieści. W pełni identyfikuje się z przedstawioną historią i razem z autorem tekstu dąży do rozwiązania problematycznej kwestii. W rezultacie konsument poznaje zalety oferty i ocenia słuszność przytoczonych argumentów, nie znając tak naprawdę towaru lub usługi.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Płatne publikacje świetnie sprawdzają się w przypadku produktów i usług, które sprawiają trudności w kontekście przygotowania angażującej reklamy. Takim przykładem może być np. bioterapia. Jest to dziedzina medycyny niekonwencjonalnej, która nie jest znana każdej osobie. W takim przypadku wypisanie korzyści płynących z tej formy leczenia może okazać się niewystarczające.

Przygotowanie artykułu sponsorowanego będzie w tym przypadku polegało na przedstawieniu zalet bioterapii w konfrontacji z problemem, który jest dobrze znany odbiorcy. Kończąc tekst, dobrze jest podjąć dalszą polemikę z czytelnikiem i zachęcić go do kliknięcia w link, by mógł lepiej zadbać o swoje zdrowie.

Jak zatem stwierdzić, czy artykuł został dobrze przygotowany? Wystarczy przetestować go na kilku osobach, zanim zostanie opublikowany. Jeśli treść rozbudzi w czytelniku pragnienie posiadania produktu lub skorzystania z usługi, można przystąpić do publikacji.

W jaki sposób płatne ogłoszenia wspomagają działania SEO?

Artykuł sponsorowany daje możliwość umieszczenia fraz kluczowych, które ułatwią uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarce Google. Ponadto można w nim umieścić odnośniki do wybranej strony docelowej, która pomoże użytkownikowi zdobyć więcej informacji. Zarówno słowa kluczowe, jak i linkbuilding to istotne elementy w pozycjonowaniu sklepów internetowych i pozostałych witryn.

Ponadto Internauta może zdecydować się na zapoznanie się z witryną. Dzięki temu czas pobytu w serwisie znacznie się wydłuży. W ten sposób boty wyszukiwarki otrzymają informację, że strona jest użyteczna i z czasem ocenią ją lepiej w prowadzonym rankingu.

Co możesz zyskać dzięki artykułom sponsorowanym?

Płatne publikacje stają się coraz bardziej popularne. Jak pokazują statystyki, są one skuteczniejszą formą reklamy niż formy graficzne, które są skrzętnie blokowane przez dużą część użytkowników. W odróżnieniu od bannerów, ogłoszenia sponsorowane nie atakują Internautów, dzięki czemu są bardziej efektywne. Zobacz, jakie korzyści może Ci przynieść artykuł sponsorowany:

  • pozycję eksperta w branży;
  • większy ruch na stronie;
  • wyższą pozycję w wyszukiwarce;
  • wiarygodny wizerunek;
  • wzrost zysków ze sprzedaży.

Spójrz, jak wiele możesz stracić, jeśli zignorujesz potencjał płatnej reklamy w serwisach internetowych. Spróbuj zainwestować w jedną publikację i przekonaj się, jak bardzo zmieni się Twój biznes. Czy uda Ci się zarobić więcej? A może Twoja witryna podniesie się w rankingu Google? W jaki sposób zmieni się postrzeganie Twojej marki?

Ile kosztuje artykuł sponsorowany?

Niestety nie istnieje jeden cennik artykułów sponsorowanych. Koszt realizacji projektu zależy od wielu zmiennych. Należą do nich m.in.:

  • rodzaj branży i produktu/usługi;
  • grupa docelowa;
  • miejsce publikacji ogłoszenia sponsorowanego;
  • konieczność przeprowadzenia researchu bądź konsultacji czy wywiadów z szanowanymi osobistościami;
  • wytyczne dotyczące treści artykułu;
  • konieczność przygotowania elementów graficznych;
  • wymóg umieszczenia przypisów i podania źródeł;
  • konieczność korzystania z obcojęzycznych materiałów;
  • indywidualne umiejętności i doświadczenie copywritera i grafika.

Jak widać, profesjonalne przygotowanie treści reklamowej, wymaga zaangażowania wielu osób. Dokładna analiza wymienionych wyżej kwestii pozwala na przygotowanie precyzyjnego kosztorysu, który zostaje przedstawiony przedsiębiorcy.

Jeżeli chcesz zostać Tytanem sprzedaży, napisz do nas, a my przygotujemy dla Ciebie artykuł sponsorowany zgodnie z Twoimi wytycznymi. Po otrzymaniu akceptacji opublikujemy go w renomowanym serwisie. Czy jesteś gotów na rewolucję w Twojej firmie? Nie zwlekaj i dołącz do tych, którym się udało. Nie pozwól na to, byś został z tyłu peletonu. Wyślij do nas maila lub chwyć telefon do ręki i dzwoń.

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW