Monitoring pozycji w Google

Monitoring pozycji w Google jest niezwykle ważny, jeśli zależy Ci na skutecznej walce z konkurencją. W ten sposób możesz na bieżąco weryfikować skuteczność działań prowadzonych na Twojej stronie w związku z pozycjonowaniem. Miejsce, na którym aktualnie się zajmujesz w rankingu wyszukiwarki, znacząco wpływa na Twoje zyski sprzedażowe.

Jeżeli do tej pory jeszcze nie miałeś okazji, by zaprzyjaźnić się z SEO, musisz to zmienić. Tylko w ten sposób stworzysz lepszą przyszłość dla Twojej firmy. Pomyśl, gdy szukasz czegoś w Internecie, z których stron korzystasz. Pewnie z tych, które znajdują się na pierwszej stronie SERP. Bardzo rzadko przechodzisz na drugą stronę. Tak samo zachowują się Twoi potencjalni klienci. Czy teraz już rozumiesz, dlaczego tak ważna jest pozycja? Znalezienie się w TOP 10 jest niemożliwe bez odpowiedniej optymalizacji witryny i angażujących treści.

Zacznijmy zatem od początku. Co zyskasz dzięki SEO? Oto 3 najważniejsze korzyści:

  • dobrze wykonana usługa pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze wydawane na promocję w sieci;
  • zyskasz wartościowy ruch na stronie;
  • możesz rywalizować z największymi firmami branży, gdyż wysokość budżetu nie jest wyznacznikiem sukcesu.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Co powinieneś zrobić, by pozycja Twojej strony internetowej pięła się w górę?

By osiągnąć wysoką pozycję strony w Google, musisz zadbać o jej użyteczność. W tym celu warto przeanalizować, czy witryna jest funkcjonalna i nie sprawia żadnych problemów w trakcie obsługi. Poza tym musi być responsywna, czyli dostosowana do różnych rozdzielczości. Pamiętaj, że użytkownicy korzystają z przeróżnych urządzeń. Na każdym z nich serwis musi się dobrze wyświetlać.

Kolejnym aspektem jest wartościowy i unikalny content, który przykuje uwagę konsumentów, a także zachęci ich do pozostania dłużej na stronie. Dzięki temu częściej będą do Ciebie powracać oraz chętnie udostępnią Twoje treści np. w mediach społecznościowych. Podczas przygotowywania tekstów, nie zapomnij o słowach kluczowych. Naturalnie umieszczone frazy pomogą Ci uzyskać lepsze miejsce w rankingu.

Hasła, które mają Ci pomóc w walce z konkurentami, powinny być starannie wyselekcjonowane. Najlepiej, by odpowiadały one nazwom zakładek. Należy je powtarzać w artykułach blogowych, opisach kategorii i produktów. Co więcej, podczas dokonywania wyboru, warto sprawdzić, jakie są preferencje użytkowników. W tym celu można skorzystać z bezpłatnych planerów słów kluczowych lub z profesjonalnych narzędzi.

Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego ze zdrową żywnością, możesz zdecydować się np. na takie frazy jak:

  • zdrowa żywność sklep online
  • zdrowa żywność
  • naturalna żywność
  • ekologiczna żywność.

Gdy lista będzie już gotowa, zacznij działać. Twórz treści, zdobywaj linki, weryfikuj postępy.

Jak sprawdzić pozycję w Google?

Pozycja w Google to wynik, jaki osiąga Twoja strona internetowa po wpisaniu wybranego słowa kluczowego w wyszukiwarce. Na samej górze SERP wyświetlają się płatne reklamy, które rozlicza się na podstawie ilości kliknięć. Część Internautów omija te propozycje i przechodzi nieco niżej. Sam zadecyduj, czy chcesz zainwestować w płatną kampanię w sieci Google. Jeśli zostanie dobrze przeprowadzona, może pomóc Ci w uzyskaniu wyższych dochodów, a także w zwiększeniu ruchu w witrynie.

Zaraz pod reklamami AdWords, mogą pojawić się wyniki Google News. Jeżeli jesteś właścicielem serwisu informacyjnego, możesz zapoznać się bliżej z propozycją Google. By zgłosić stronę, trzeba spełnić pewne wymogi.

Pod spodem znajdują się wyniki organiczne, tzn. uzyskane w ramach działań SEO. Specjaliści od marketingu internetowego mogą skutecznie wpłynąć na miejsce w TOP 10 dzięki znajomości algorytmów. Im bardziej strona jest dopasowana do wymogów wyszukiwarki, tym wyżej zostaje oceniona. Co prawda, wytyczne ulegają ciągłym zmianom, dlatego SEO jest procesem, który należy przez cały czas kontynuować, by w pełni wykorzystać potencjał firmy.

Dlaczego warto monitorować pozycje i czego możesz się dowiedzieć?

Śledzenie pozycji w wyszukiwarce może Ci pomóc w zweryfikowaniu skuteczności agencji, z której korzystasz. Co miesiąc, powinieneś otrzymać raport pozycji, dzięki któremu sprawdzisz, czy Twoja sytuacja ulega poprawie, czy się pogarsza. W tym miejscu należy podkreślić, że nie wszystkie działania są od razu widoczne w sieci. Indeksacja stron może trwać nawet 3 miesiące. Jeśli do tej pory nie korzystałeś z działań SEO, nie oczekuj, że Twoja witryna w ciągu kilku tygodni trafi do TOP 10. To praktycznie niemożliwe, szczególnie gdy wymaga ona optymalizacji i rozbudowy.

Do monitorowania pozycji wykorzystuje się specjalistyczne narzędzia, które pozwalają na automatyczne wygenerowanie dokumentu i szybkie uzyskanie istotnych informacji. Z raportu dowiesz się m.in. o:

  • wzrostach, spadkach i stagnacji pozycji;
  • potencjale strony;
  • średniej pozycji;
  • ekwiwalencie płatnej reklamy;
  • widoczności;
  • CPC

Do tej pory nie udało Ci się osiągnąć wysokiej pozycji? Nigdy nie zastanawiałeś się nad tym, jakie miejsce zajmuje Twoja strona internetowa w rankingu Google?

Czas to zmienić. Stań się świadomym przedsiębiorcą i walcz na równi z innymi o pozycję lidera w Twojej branży. Dzięki systematycznemu monitoringowi będziesz mógł opracować skuteczną strategię promującą Twój biznes w sieci i zarobić naprawdę duże pieniądze. Jeśli marzysz o tym, by zostać mistrzem sprzedaży, nie musisz już chować głowy w piasek i przyglądać się kolejnym porażkom. Podnieś głowę wysoką i uwierz, że Ty też możesz pojawić się w TOP 3. Napisz lub zadzwoń do nas już dzisiaj. Opowiedz nam o Twoich marzeniach i celach. Wysłuchamy Cię i stworzymy plan, który pomoże Ci odnieść sukces. Jeżeli nie brak Ci odwagi i cierpliwości, zaproś nas do Twojej drużyny. Nie obiecujemy Ci natychmiastowych efektów, ale systematyczny wzrost konwersji. To co? Kiedy zaczynamy?

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW