Listing Google Business

Listing Google Business daje możliwość zaprezentowania firmy za pomocą Google Maps. Emisja reklam jest co prawda płatna, ale niesie ze sobą wiele korzyści, gdyż Internauci coraz częściej wpisują zapytania w panelu z mapami, gdy szukają konkretnej usługi w najbliższej okolicy. Płatne treści są oznaczone etykietą.

Dlaczego Twoja firma powinna skorzystać z Google Buisiness Site?

Google Moja Firma to narzędzie, dzięki któremu możesz kreować swój wizerunek i zwiększyć rozpoznawalność marki. Co więcej, masz możliwość podjęcia rzetelnej komunikacji z konsumentami. Klienci, którzy skorzystali z Twojej oferty, mogą wystawić swoją opinię i ocenić jakość świadczonych usług. To świetny sposób, by lokalnie pozycjonować przedsiębiorstwo, a także zaznaczyć swoją obecność w terenie. Zarówno reklama w Google Moja Firma, jak i w Google Maps zwiększają widoczność stron www, firm działających na wybranym obszarze.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Posiadanie e-wizytówki sprawia, że użytkownicy po wpisaniu zapytania, otrzymują kompleksowe dane o Twojej działalności. Wyświetla im się dane teleadresowe oraz godziny otwarcia. W przypadku większych placówek podawana jest również informacja o natężeniu ruchu. Taka wiadomość może się okazać niezwykle przydatna w przypadku lokali usługowych, takich jak np. restauracja, kawiarnia, fryzjer czy kosmetyczka. Co więcej, dzięki specjalnej opcji, możesz ich skutecznie nawigować.

Z czego możesz skorzystać, by skutecznie reklamować swój biznes za pomocą Google Buissiness?

Zanim zdecydujesz się na płatną reklamę, zadbaj o odpowiednią optymalizację wizytówki w Google Moja Firma. W ten sposób poprawisz swoje wyniki. Wprowadź kompletne dane, które pozwolą uzyskać niezbędne informacje o Twoim biznesie. Poza tym sprawdź, czy w sieci nie krążą duplikaty. Udostępnij wysokiej jakości grafiki i filmiki wideo, które zobrazują charakter Twojej działalności i przybliżą ofertę. Warto skorzystać również z funkcji Q&A. Dzięki niej potencjalni klienci będą mogli nawiązać z Tobą kontakt, zadając pytanie. Twoja odpowiedź może mieć decydujący wpływ na sprzedaż.

Google Maps oferuje dwa typy reklam:

  • Lokalne reklamy w mapach na komórki

Komunikaty są emitowane na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem aplikacji oraz w wyszukiwarce. Pojawiają się wtedy, gdy użytkownik korzysta z komórki i poszukuje oferty w najbliższej okolicy.

  • Lokalne reklamy w mapach na komputery

Tutaj zasada działania jest podobna jak wyżej. Różnica polega na tym, że nie wyświetla się na smartfonach.

Za pomocą Google Maps możesz promować swoje usługi i produkty, a także kierować użytkowników do swojej strony internetowej czy profili społecznościowych. Warto odpowiadać na pozostawiane komentarze, niezależnie od tego, jaką opinię pozostawili klienci. Pamiętaj, że każdy z ma prawo do błędu, sztuką jest się do niego przyznać, przeprosić i wyciągnąć wnioski na przyszłości. Pod żadnym pozorem nie staraj się wybielić, jeśli zawiniłeś. Taka postawa z pewnością przeszkodzi w budowaniu pozytywnego wizerunku. Niech konstruktywna krytyka, zainspiruje Cię do innego spojrzenia na biznes i poprawy jakości.

Co zyska Twoja marka, jeśli zainwestujesz w Google Business Site?

Reklama w Google Maps sprawia, że Twoja oferta staje się od razu widoczna w wynikach płatnych. Dzięki temu Twoją witrynę odwiedzi więcej potencjalnych klientów. To kolejny powód, by zadbać o użyteczność strony internetowej. Jeśli zrobi na użytkownikach dobre wrażenie, istnieje duża szansa, że Ci zaufają i dokonają transakcji.

Google Maps to dobry sposób, by stworzyć społeczność wokół marki. Usatysfakcjonowani konsumenci staną się Twoimi ambasadorami w sieci i pomogą Ci efektywnej promować firmę. Każdy pozytywny komentarz jest tu na wagę złota. Podnosi Twoją wiarygodność, a także podkreśla profesjonalizm.

Jeśli chodzi o koszty, nie są one ekstremalnie wysokie. O cenie decyduje ilość kliknięć w ofertę. Poza tym promocja w panelu Google Maps to idealnie rozwiązanie, które w efektywny sposób wesprze działania związane z SEO. Pozycjonowanie lokalne jest dużo tańsze niż ogólnopolskie.

Zastanów się, jak do tej pory wyglądał Twój lokalny biznes. Czy chciałbyś w nim coś udoskonalić? A może czasem narzekałeś na brak klientów lub spadek obrotów?

Nadszedł czas na zmiany. Odtąd nie w Twojej siedzibie stanie się gwarno i wesoło, a Ty staniesz się szanowanym przedsiębiorcą. Wystarczy, że założysz konto w Google Moja Firma, które jest bezpłatne i uzupełnisz Twoje dane. Resztę zrobimy za Ciebie. Pomożemy Ci zwiększyć sprzedaż i powalczyć o wyższą pozycję w Google, dzięki czemu zaczniesz więcej zarabiać. Na początku zoptymalizujemy Twoją wizytówkę, a następnie zaproponujemy Ci płatną kampanię za pośrednictwem Google Maps. Zaopiekujemy się Twoim kontem i uchronimy przed spadkiem, a Ty znajdziesz czas na odpoczynek i podnoszenie poziomu swoich usług. Nie czekaj dłużej na eskalację problemów finansowych. Zadzwoń do nas i opowiedz, o czym marzysz. Dołożymy wszelkich starań, by zrealizować Twoje cele biznesowe. To co? Wyruszamy na podbój lokalnego rynku?

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW