Architektura informacji

Jeżeli marzysz o tym, by zostać szanowanym e-przedsiębiorcom i zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki w sieci, musisz przewidywać zachowania Internautów. W przeciwnym razie grozi Ci eskalacja błędów pojawiających się w serwisie i sromotna  klęska sprzedażowa. Nie wiesz, w jaki sposób tego uniknąć i odnieść zwycięstwo? Dowiedz się więcej o architekturze informacji i zbuduj popularną witrynę, która pozwoli Ci zarabiać kwoty, o jakich nigdy nie marzyłeś.

Co to jest architektura informacji i w jaki sposób wpływa na sukces firmy?

Architektura informacji w serwisach internetowych decyduje o tym, w jaki sposób użytkownicy będą poruszać się na stronie. Na uwagę zasługuje tu każdy element, gdyż niewielki błąd może spowodować spadek konwersji nawet o kilkadziesiąt procent. Im więcej niedogodności spotka użytkownik, tym większa szansa, że opuści on serwis, a marka nie zdobędzie zaufania. W konsekwencji sprzedaż nie wzrośnie, firma odnotuje straty, gdyż koszty poniesione na stworzenie i utrzymanie strony www  nie zwrócą się, a ekipa poczuje gorzki smak porażki i złowrogi oddech na plecach w obawie, że niebawem ktoś straci zatrudnienie.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Architektura pozwala rozplanować rozmieszczenie poszczególnych treści oraz elementów nawigacyjnych, które mają sprawić, że obsługa strony internetowej stanie się intuicyjna, dzięki czemu odwiedzający znajdą to, czego aktualnie potrzebują. Wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów to jedno z ważniejszych zadań, które stoją przed marką. Przemyślana struktura i dbałość o szczegóły ułatwiają komunikację z potencjalnym klientem oraz zachęcają do nawiązania bliższej relacji.

Dzięki odpowiednio dobranej strategii, a także znajomości zasad e-marketingu i UX można zaprojektować witrynę, która będzie się nienagannie prezentować pod względem wizualnym oraz osiągnie wysoką pozycję w Google bez wydawania pieniędzy na płatne reklamy.

Co świadczy o tym, że architektura informacji została opracowana w prawidłowy sposób?

Prawidłowo wykonana strona internetowa cieszy się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników, sprzedaż systematycznie wzrasta, współczynnik konwersji jest wysoki, a współczynnik odrzuceń odnotowuje spadek. Przejrzysta infrastruktura zapewnia komfort obsługi i nienaganną komunikację z klientami. Dzięki atrakcyjnym treściom konsumenci mogą rozwiązać problemy, z którymi się zmagają i zmienić swoje życie na lepszy. W ten sposób marka zdobywa zaufanie i staje się bardziej rozpoznawalna. Wdzięczność jaką zostaje obdarzona, przejawia się m.in. w szczerych rekomendacjach, które efektywnie poszerzają grono odbiorców zadowolonych z jakości oferowanych produktów, czy świadczonych usług.

Podczas projektowania serwisu internetowego, należy pamiętać o następujących kwestiach:

  • wszystkie elementy muszą zachęcać Internautę do podjęcia określonego działania;
  • lokalizacja poszczególnych kategorii, produktów i usług musi być logicznie rozplanowana;
  • korzystanie z witryny powinno dostarczać pozytywnych wrażeń potencjalnym klientom.

Dostosowanie się do powyższych wymogów przyniesie satysfakcję nie tylko przedsiębiorcy, ale również pozostałym członkom załogi. Osiągnięcie wysokich zysków ze sprzedaży skutecznie zmotywuje ich do dalszej pracy i dbałości o jeszcze lepszą jakość oferty.


W jaki sposób pomożemy Ci odnotować gigantyczne przychody ze sprzedaży?

Na początku sprawdzimy, w jaki sposób poszczególne elementy Twojej strony internetowej wpływają na zachowanie konsumentów. W dalszym etapie podpowiemy, co można udoskonalić, by zapewnić użytkownikom większą swobodę podczas odwiedzin. Jeśli wystąpi taka konieczność, dopasujemy witrynę do aktualnych trendów, np. dzięki lepszej ekspozycji najczęściej wykorzystywanych elementów. Następnie zasugerujemy dodatki, dzięki którym wzrośnie użyteczność strony.

Podczas diagnostyki wykonamy analizę heurystyczną, którą przeprowadzi doświadczony specjalista z obszaru UX. W tym celu zostaną wykorzystane dane informujące o faktycznym ruchu w witrynie, jak również raporty uwzględniające potrzeby i preferencje użytkowników.

Twoja strona utrzymuje niskie miejsce w rankingu Google? Twój obrót nie wzrasta od dłuższego czasu? Być może problem tkwi w źle zaprojektowanej stronie internetowej?

Przyjrzyj się bliżej Twojemu serwisowi i zastanów się, czy odpowiada on potrzebom potencjalnych użytkowników i dostarcza im tego, czego właśnie potrzebują? Być może nie potrafią oni znaleźć informacji lub produktów miejscu, w którym powinny się znajdować? Jeżeli nie wiesz, w jaki sposób dokonać analizy, skonsultuj się z nami.

Zweryfikujemy dotychczasową architekturę informacji i pomożemy ją dostosować do aktualnej wiedzy, jaką zdobędziemy o Twoich odbiorcach. Dzięki temu zyskasz przejrzystą witrynę, która wzbudzi zaufanie do marki rzetelnymi treściami i profesjonalnym wyglądem. W ten sposób uwiedziesz konsumentów, sprawiając, że staniesz się nr 1 w ich umyśle. Twój autorytet wzrośnie i dołączysz do grona najlepiej sprzedających.

Nie zwlekaj, zadzwoń już teraz i wyprzedź ruch Twoich konkurentów.

Czy odważysz się na ten krok?

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW