Teksty SEO

Teksty SEO odkrywają kluczową rolę w osiąganiu wysokiej pozycji w wyszukiwarce, oczywiście pod warunkiem, że uwzględniają również potrzeby użytkowników. Wbrew pozorom pisanie tekstów SEO, nie ma nic wspólnego z tworzeniem bezwartościowych treści, które są tworzone pod kątem algorytmów.

Czego nie należy robić, pisząc teksty na zamówienie?

Pisanie tekstów na zlecenie to duże wyzwanie dla copywritera. Musi on spełnić oczekiwania właściciela firmy, jego klientów i algorytmów. Niestety zdarza się, że niemożliwe jest spełnienie wszystkich trzech warunków. Dlaczego tak się dzieje? Często osobie odpowiedzialnej za przygotowanie treści trudno jest przeforsować swoje racje i ugina się w obawie przed stratą pracy. Z tego powodu tak ważne jest, by zleceniobiorca i zleceniodawca grali do jednej bramki. Oboje muszą zrozumieć, co tak na prawdę kryje się pod hasłem teksty SEO. Oto lista grzechów głównych, które mogą w dużym stopniu obniżyć poziom konwersji i skutecznie zablokować wzrost sprzedaży:

  1. brak słów kluczowych;
  2. brak najważniejszych informacji;
  3. brak korzyści;
  4. brak bezpośredniej komunikacji;
  5. błędy językowe;
  6. branżowy język;
  7. brak lepszej wizji;
  8. brak rozwiązań;
  9. brak jakości;
  10. brak zrozumienia.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Frazy kluczowe odpowiadają zapytaniom, które najczęściej pojawiają się w wyszukiwarce. Dzięki nim boty mogą łatwiej przeskanować treść, a użytkownicy znaleźć odpowiedź na nurtujące ich pytania. Każdy tekst publikowany na stronie internetowej, powinien zawierać istotne wiadomości z punktu widzenia Internauty. Jeśli autor zdecydował się na lanie wody, artykuł staje się bezużyteczny i nie przynosi żadnej korzyści dla serwisu i marki. Co więcej, konsument, który zastawia się nad kupnem i czyta opis produkt lub wpis na blogu dotyczący konkretnej usługi musi poznać nie tylko zalety, ale również benefity, które wynikają z dokonania transakcji. Jeżeli dowie się jeszcze, w jaki sposób zmieni się jego życie, chętnie podejmie ryzyko i wyda pieniądze, by poczuć się w pełni szczęśliwym.

Błędy ortograficzne, semantyczne, a nawet interpunkcyjne mogą denerwować i zniechęcać. Jeśli jest ich zbyt dużo, konsument traci zaufanie do marki i opuszcza stronę. W konsekwencji wzrasta wskaźnik odrzuceń, a z czasem spada miejsce witryny w rankingu. Warto także zwrócić uwagę na język i dostosować go do odbiorcy. Specjalistyczne słownictwo stanie się gwoździem do trumny, ponieważ niezrozumiały tekst nie zachęca do zakupów. Z tego powodu należy go przeredagować na bardziej zrozumiały.

Zarówno przedsiębiorca, jak i copywriter muszą zrozumieć intencje grupy docelowej, by sprzedać więcej. Zachęta do zakupu powinna być na tyle subtelna, że klient powinien być dogłębnie przeświadczony o tym, że samodzielnie dokonał wyboru. Ponad wszystko należy się wystrzegać technik manipulacyjny, gdyż w przyszłości mogą one przyprawić właściciela firmy o zawrót głowy.

Dlaczego warto zlecać pisanie tekstów?

Mogłoby się wydawać, że zamówienie u kogoś tekstów to pójście na łatwiznę. Nie jest to prawda. Zauważmy, że zarówno przedsiębiorca, jak i pracownicy świetnie znają firmy i jej ofertę. Są tym wszystkim przesiąknięci i z jednej strony, łatwiej byłoby, aby ktoś z załogi zajął się tworzeniem tekstów. Nie jest to jednak najlepsze rozwiązanie.

Pracownicy często nieświadomie używają specjalistycznego języka w przekonaniu, że wszyscy ich rozumieją. W odróżnieniu od copywritera jest im trudniej wejść w skórę klientów i zdystansować się do oferowanych produktów i usług. W konsekwencji opisy produktów mogą nie spełniać swojej funkcji, a wpisy blogowe nie zachęcą do zapoznania się z całym artykułem. Lepszym rozwiązaniem jest współpraca zleceniobiorcy z wybranymi przedstawicielami działów. W ten sposób można stworzyć niebanalną strategię content marketingową, która zwiększy rozpoznawalność marki, zbuduje pozytywny wizerunek i przy okazji pozyska nowych klientów.

Ponadto nie każdy lubi pisać, dla niektórych stworzenie kilku linijek tekstu to prawdziwa udręka. Co więcej, pracownicy nie koniecznie muszą się interesować pozycjonowaniem. Nieumiejętne stosowanie się do wytycznych wyszukiwarki, może przynieść odwrotne efekty.

Dzięki tekstom SEO możesz zostać ZWYCIĘZCĄ w rankingu Google

Pisanie tekstów SEO może wspomóc zdobycie przewagi konkurencyjnej, czy też kreowanie firmy jako eksperta w branży. By zrealizować cele biznesowe nie można sobie pozwolić na słaby content lub publikowanie treści przesyconych frazami kluczowymi i odnośnikami do strony. W ten sposób można zostać nawet ukaranym, co w dłuższej perspektywie niesie ze sobą ogromne straty dla przedsiębiorstwa.

Teksty SEO muszą wywoływać pozytywne emocje, a jednocześnie spełniać wymogi techniczne m.in. takie jak:

  • proste, zwięzłe i logiczne zdania,
  • podział na akapity i sekcje za pomocą nagłówków i śródtytułów,
  • naturalne umieszczanie słów kluczowych i linków,
  • optymalizacja meta danych,
  • odpowiadanie na potrzeby użytkowników,
  • tworzenie unikalnych treści.

Czy wyobraziłeś sobie kiedyś siebie jako MISTRZA w branży, z którym liczy się cała konkurencja? Jeśli nie brak Ci charyzmy i odwagi, by wykorzystanie potencjału Twojej firmy, skorzystaj z możliwości i zamów teksty SEO. Dzięki temu rozwiązaniu Ty zajmiesz się prowadzeniem biznesu, a ktoś inny stanie na głowie, by skutecznie wypromować Twoją ofertę w sieci. Nie możesz zaprzepaścić takiej okazji. Napisz lub zadzwoń i umów się na niezobowiązującą konsultację, dzięki której mogą powstać teksty SEO, o jakich Ci się nie śniło. Czy jesteś gotowy do walki o pas MISTRZA? Polecamy również: e-wordpower.eu

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW