Benchmarking

Benchmarking to szczegółowa analiza konkurencji, która daję szansę na lepsze dostosowanie własnej strony internetowej. Dzięki przeprowadzonej diagnostyce można zweryfikować rozwiązania technologiczne innych przedsiębiorstw i zastanowić się, czy przeniesienie ich na własny grunt może pomóc w osiągnięciu lepszej pozycji w wyszukiwarce. W praktyce metoda ta pozwala na stworzenie unikalnego serwisu łączącego pomysły konkurencji z własnymi. To dobry sposób, by wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż nawet o kilkaset procent.

Czym kierować się przy wyborze benchmarku?

Aby poznać trendy w branży i walczyć o szczytowe miejsce w rankingach, trzeba zobaczyć, w jaki sposób radzą sobie w sieci nie tylko liderzy w kraju, ale również największe firmy działające na terenie Europy lub Stanów Zjednoczonych. Tak szerokie spektrum pozwala dostrzec ciekawe procesy, które nie zostały jeszcze wdrożone w Polsce. Być może przypadną one do gustu i zdecydujesz się zaryzykować, by stać się pionierem. Jeśli Ci się uda, z pewnością szybko zostaniesz uznany za eksperta i wzrośnie użyteczność Twojej witryny, a Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Decydując się na benchmark, nie można jednak zapomnieć o przemyślanej architekturze informacji. W przeciwnym razie podjęte działania nie przyniosą oczekiwanych owoców. Należy pamiętać, że nawet najnowsza technologia stanie się bezużyteczna, jeżeli użytkownicy nie będą czuli się swobodnie w serwisie i nie znajdą informacji, których aktualnie potrzebują.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Poza procesem można wzorować się również na treściach. Nie chodzi o to, by kopiować styl, język lub publikacje, ale inspirować się nimi i stworzyć niepowtarzalny wizerunek. Warto podejrzeć, z jakich form i metod korzystają potentaci w branży i uczyć się właśnie od nich. Branżowi giganci mają więcej pieniędzy na testowanie różnych rozwiązań, dlatego warto skorzystać z ich doświadczenia i tworzyć oferty, które sprawią, że odbiorcy nie będą w stanie oprzeć się Twoim produktom lub usługą. Będą przekonani, że to właśnie one stanowią remedium na ich dotychczasowe bolączki. Przy okazji dobrze jest zainwestować w wysokiej jakości multimedia, które ułatwią zaszczepienie marki w podświadomości odbiorców. Zaleca, by się łączyć ze sobą teksty z video, zdjęciami czy infografikami, by w ten sposób przygotować atrakcyjną wizualnie stronę internetową.

Co możesz zyskać dzięki benchmarkowi?

Jeśli zdecydujesz się na precyzyjną analizę firmowej strony www i porównanie jej z innymi serwisami w branży, dowiesz się, czy masz szansę na to, by w niedługim czasie stać się gigantem na rynku. Ponadto sprawdzisz, czy Twój model komunikacji z konsumentami jest prawidłowy. Być może dzięki przeprowadzonej diagnostyce odkryjesz alternatywne techniki nawigacji w serwisie, czy też wymyślisz efektywną ścieżkę zakupową, która znacząco zwiększy konwersję. Dzięki temu Twoja witryna może w lepszym stopniu spełniać kryteria UX i zapewnić doskonałe emocje. Warto podjąć trud, by ostatecznie rozkochać w sobie użytkowników i zbudować trwałą relację marki z Internautami.

Benchmarking skutecznie skróci czas pracy nad stworzeniem popularnego serwisu internetowego. Analiza ułatwia wykrycie błędów i pozwala na ich błyskawiczną naprawę. Poza tym możesz podpatrzyć, w jaki sposób można skuteczniej promować markę i jednocześnie zoptymalizować przy tym budżet. Co ciekawe, porównanie do konkurencji pozwala także na nieustanne modyfikowanie tzw. customer journey w celu uzyskania jak najlepszych wyników.

Czy jesteś gotowy na benchmarking w Twojej firmie?

Benchmarking to ciekawa propozycja, niezależnie od etapu, na którym znajduje się obecnie Twoja firma. Sprawdzi się zarówno u debiutujących przedsiębiorców, jak i tych, którzy działają już wiele lat na rynku. W ramach analizy specjalista przygotowuje raport uwzględniający działalność kilkunastu marek funkcjonujących na polskim i zagranicznym rynku. Uwzględnia się w nim m.in.:

  • łatwość obsługi serwisu;
  • rozwiązania biznesowe;
  • błędy dotyczące Twojej witryny;
  • propozycje zmian.

Całość ma pomóc w zaprojektowaniu i rozbudowaniu strony internetowej, która będzie w pełni spełniała oczekiwania użytkowników, a także wymogi wyszukiwarek. Optymalizacja treści oraz architektury informacji to klucz do odniesienia sukcesu i dokonania prawdziwej rewolucji w branży.

Jesteś już zmęczony brakiem widocznych efektów Twojej ciężkiej pracy? Marzysz o tym, by Twoja sprzedaż wzrosła, ale nie wiesz jak tego dokonać?

Poznaj benchmarking — analizę konkurencyjną, która pomoże Ci stanąć na nogi i wywindować słupki sprzedażowe do góry. Dołącz do innych, którym się jżz udało. Sprawdź, w jaki sposób doszli do celu i na podstawie ich doświadczenia wykreuj nowe podejście do biznesu, tworząc awangardowe rozwiązanie w Twojej firmie.

Korzystając ze sprawdzonych metod i łącząc je z bliskimi Ci ideami, stworzysz silną i wiarygodną markę, którą pokochają konsumenci.

Jeśli nie boisz się podjąć tytanicznej walki i wspiąć się na szczyt Google, zadzwoń do nas już dziś.  

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW