Prowadzenie bloga firmowego

Prowadzenie bloga firmowego nie jest inwestycją dla ludzi, którym brakuje cierpliwości. Co więcej, nie przyniesie ono wymiernych korzyści w ciągu kilku dni, tygodni czy nawet 2-3 miesięcy. Po co zatem się wysilać i ponosić koszty, skoro teoretycznie można się bez tego obejść? Otóż wszystko zależy od Twojej wizji. W jaki sposób wyobrażasz sobie funkcjonowanie Twojej marki za kilka lat? Jak chcesz być postrzegany? Czy chcesz zbudować zaufanie i generować większe zyski? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedź brzmi TAK, nie zastanawiaj się dłużej i koniecznie załóż bloga, który za niedługo zacznie na siebie zarabiać.

Co zyskasz, jeśli zmarnujesz czas i pieniądze na prowadzenie bloga?

Prowadzenie bloga niesie ze sobą ogromne szanse biznesowe. Oto kilka powodów, by go założyć i wyeliminować bolesną porażkę finansowo-wizerunkową. Dzięki atrakcyjnym artykułom:

  • zbudujesz wizerunek eksperta,
  • zadbasz o lepszą komunikację z dotychczasowymi klientami,
  • pozyskasz nowych klientów,
  • poznasz lepiej swoich odbiorców,
  • zwiększysz konwersję,
  • zdobędziesz wyższą pozycję w wyszukiwarce,
  • poszerzysz swoje horyzonty.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Założenie bloga i publikowanie wpisów nie jest wyznacznikiem sukcesu w sieci, ale zwiększa szanse na rozwój przedsiębiorstwa. Firma, która inwestuje czas i pieniądze w tę formę promocji osiąga wiele korzyści:

  • rozbudowa sieci linków prowadzących do strony www,
  • wzrost świadomości marki wśród konsumentów,
  • wzrost zapytań ofertowych,
  • wzrost liczby odwiedzin w serwisie.

Blog ułatwia prowadzenie działań marketingowych bez ponoszenia znacznych kosztów. Można go prowadzić samemu lub skorzystać z usług copywrtiera-freelancera czy też agencji marketingowej.

Jak pisać bloga, który porwie serca konsumentów i zrewolucjonizuje postrzeganie Twojej marki?

By stworzyć bloga, który pozwoli Ci dołączyć do grona elity wśród marek, wyluzuj i zapomnij o stresie oraz presji. Prowadzenie bloga to czasochłonny i długoterminowy proces. Ważne, by wpisy pojawiały się regularnie i angażowały użytkowników. Oczywiście to wymaga czasu. Nie zniechęcaj się, jeśli po publikacji kilku lub kilkunastu artykułów, nie zauważysz poprawy w widoczności Twojej strony.

Najlepiej przygotuj sobie listę tematów, które chciałbyś poruszyć w najbliższych dwóch miesiącach. Dzięki temu nie zabraknie Ci inspiracji, by stworzyć kolejne wpisy. Poczujesz się zmotywowany. W swoich publikacjach możesz poruszać różne zagadnienia, np. case study, informacje dotyczące Twoich produktów i usług czy też wiadomości z życia firmy. Zadbaj o różnorodność form i tematów, a także o optymalizację tekstów pod kątem SEO. Dzięki temu robotom będzie łatwiej zrozumieć treść strony i zostanie ona lepiej oceniona.

Bądź przewidywalny, nie każ odbiorcom zbyt długo czekać na kolejne wpisy. Jeśli nie będziesz systematycznie publikować, nie zbudujesz społeczności wokół marki i ucierpi na tym Twój wizerunek. Postaraj się przygotować kilka artykułów więcej, by zaspokoić potrzeby konsumentów na wypadek choroby lub wakacyjnego wyjazdu.

Udostępniaj wpisy w social mediach. W ten sposób zyskasz odnośniki do bloga firmowego, a także wypromujesz swoje posty. Z czasem Twoje artykuły zyskają na popularności i staną się bardziej poczytne. Co więcej, jeśli przypadną do gustu czytelnikom, oni również się nimi podzielą w mediach społecznościowych.

Podepnij blog pod Google Analytics. Dzięki temu narzędziu będziesz mógł monitorować ruch na stronie i obserwować zmiany, jakie zachodzą w zachowaniu użytkowników na stronie. W ten sposób dowiesz się, jakie treści cieszą się większym uznaniem i opracujesz skuteczniejszą strategię na przyszłość.

Stwórz hipnotyzującego bloga, który pozwoli Twojej marce wygrać zawody

Jak przewidują eksperci, za niedługo firma, która nie zdecyduje się na stworzenie bloga firmowego, będzie passé. Zastanów się, czy naprawdę chcesz dołączyć do tej grupy? Jeśli nie podejmiesz ryzyka, Twoja konkurencja z pewnością będzie Ci za to dozgonnie wdzięczna. Przecież w walce o najwyższe miejsce w rankingu nie musi startować wielu uczestników. Ba… Można śmiało stwierdzić, że im mniej rywali, tym lepiej. Ci, którzy nie startują w zawodach, wypadają z gry. Stawka jest wysoka, więc nie warto od razu płacić walkowerem…

Daj się jednak ponieść fantazji i wybiegnij kilka lat do przodu… Czy Twoim celem jest poczuć smak porażki? A może jednak masz chrapkę na to, by zostać mistrzem? Decyzja należy TYLKO do CIEBIE. Działania, które podejmiesz teraz, zaowocują w przyszłości. Od strategii, którą obierzesz, zależy ich wielkość i smak.

Jeśli chcesz odnieść imponujące zwycięstwo, musisz być wytrwały. Nie pozwól sobie na pustkę i śmiertelną bezczynność. Zdobądź miażdżącą przewagę nad innymi firmami z branży i wkrocz z podniesioną głową do wielkiego finału. Wystarczy tylko, że założysz bloga i zadbasz o systematyczne publikacje oraz promocję wpisów.

Jeżeli brakuje Ci pomysłu na atrakcyjną strategię, brakuje Ci czasu lub zwyczajnie nie wiesz jak dobrze pisać bloga, skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści przedstawią Ci plan, a także przygotują unikalne treści, dzięki którym zdobędziesz wygraną? Czy jesteś gotów, by wyruszyć w biegu i zdobyć szczyt? Chwyć za telefon i dzwoń lub napisz maila.

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW