Kampanie Google Ads

Wejście na rynek dla każdego nowego przedsiębiorcy w tej chwili nie jest najłatwiejszym zadaniem, dlatego warto rozważyć wszystkie opcje reklamy, dzięki którym będziemy mogli osiągnąć sukces. Jeśli planujemy działać i rozwijać się w internecie, to z całą pewnością niezbędna okaże się kampania w Google Ads, dzięki której potencjalni klienci pojawią się w bardzo krótkim czasie. Google Ads to system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych, reklam tekstowych oraz bannerów w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach współpracujących.

Dzięki niemu możliwe jest znalezienie się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google bez skrupulatnego i długotrwałego pozycjonowania strony. Warto, zatem w szczególności na starcie działalności oraz podczas problemów z liczbą klientów zainteresować się tą możliwością.

Profesjonalne i skuteczne kampanie Google Ads.

OPRACUJEMY I WDROŻYMY SKUTECZNĄ KAMPANIĘ W GOOGLE ADS

Kampanie Google Ads – skuteczna reklama dla nowej firmy

Jakie zadania czekają osobę przygotowującą kampanię w Google Ads

1. Określenie typu kampanii.
2. Określenie celu kampanii oraz grupy osób, do której skierowana jest dana oferta.
3. Wybór odpowiednich słów kluczowych.
4. Stworzenie struktury kampanii.
5. Stworzenie tekstu reklamowego oraz dodanie rozszerzeń.
6. Badanie wyników kampanii.

Ponadto osoba tworząca kampanię będzie musiała wziąć pod uwagę jeszcze szereg innych kwestii, ponieważ podczas tworzenia kampanii istotne znaczenie będzie miało także:

• określenie obszaru, gdzie ma być wyświetlana kampania,
• określenie budżetu dziennego,
• nazwa kampanii,
• ustalenie harmonogramu pokazywania reklam.
Korzyści, które wynikają z kampanii Google Ads, to m.in.:
• ekspresowe pozyskanie pierwszych klientów,
• prosta modyfikacja kampanii,
• możliwość określenia, w jakim stopniu realizowane są cele kampanii.

Warto wiedzieć, że kampania będzie skuteczna wyłącznie wtedy, gdy odnotujesz zauważalny ruch na swojej witrynie. Niestety czasami samodzielne przeprowadzenie kampanii jest zadaniem bardzo trudnym, ponieważ tylko odpowiednio skonfigurowana i przygotowana kampania Google Ads pozwoli na osiągnięcie ustalonego wcześniej celu. Dlatego polecamy Ci kontakt z ekspertami z tej branży, którzy na pewno pomogą stworzyć Ci dobrą kampanię.

Jak działają profesjonaliści i jakie korzyści możemy dzięki nim osiągnąć

Współpraca z nami opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz chęci osiągnięcia sukcesu, dlatego też na początku konieczne jest spotkanie, aby wspólnie określić przede wszystkim cel kampanii. Na takim spotkaniu jesteśmy w stanie m.in. poznać naszego klienta, jego produkt, lokalizację, w której chce działać oraz potencjalną grupę osób, do której adresowana jest oferta. Poznając odpowiedzi na te pytania, wspólnie jesteśmy w stanie oszacować budżet oraz czas na osiągnięcie celu.

Po uzyskaniu odpowiedzi na najważniejsze pytania nasi specjaliści opracują „plan działania”, dzięki któremu możliwe będzie osiągnięcie określonego początkiem celu. Bardzo ważne podczas współpracy jest także to, że nasza firma zajmuje się także monitoringiem kampanii, dzięki czemu nieustannie możliwa jest weryfikacja założeń kampanii oraz określenie jej efektywności. Jeśli okaże się, że któreś ze słów zostało źle dobrane lub treść reklam nie do końca przypada do gustu odbiorcom, to wówczas możliwe jest wprowadzenie zmian. Oczywiście klient w trakcie prac otrzymuje raporty z przeprowadzanych prac.

Dostępne formy reklamy w Google Ads

Na ten moment oferujemy Państwu następujące systemy reklamowe Google Ads:
• reklamy tekstowe,
• reklamy video,
• reklamy graficzne,
• kampanie w sieci wyszukiwania,
• kampanie Google Shopping,
• kampanie w sieci reklamowej.

Już dzisiaj zachęcamy do kontaktu z nami, Jawor, Oleśnica, Bolków i Legnica, to miejscowości na terenie, których działamy. Niemniej jednak nasze usługi świadczymy na terytorium całego kraju, dlatego prosimy o kontakt, a spotkanie ustalimy w dogodnym dla Państwa miejscu.

Skuteczna reklama tekstowa

Reklama tekstowa w Google Ads to forma komunikacji marketingowej, która używana jest przez reklamodawców w celu promowania swoich produktów i usług w sieci Google. Reklamy tekstowe pojawiają się na stronach wyników wyszukiwania Google, jak i w całej sieci. W celu dotarcia do odbiorców oraz potencjalnych klientów reklama tekstowa musi być skrupulatnie przygotowana, ponieważ wyłącznie trafne i przydatne reklamy cieszą się dużą popularnością.

Co powinna zawierać skuteczna reklama tekstowa?

Jeśli zależy nam na dużym zainteresowaniu naszą ofertą, to musimy pamiętać o tym, że konkurencja w sieci jest naprawdę gigantyczna, wobec czego wyłącznie najatrakcyjniejsze reklamy cieszę się uznaniem wśród potencjalnych klientów. Chcąc przygotować skuteczną reklamę, należy pamiętać o kilku elementarnych zasadach:

• reklama powinna wyróżniać się i od razu rzucać w oczy,
• reklama powinna zawierać informacje, które wyróżniają Twoją ofertę na tle innych,
• reklama powinna przedstawiać ofertę, ceny i dostępne aktualnie promocje,
• w reklamie używaj sformułowań typu kup, zamów, zadzwoń, zarezerwuj się, aby klient wiedział, czego na Twojej stronie może się spodziewać,
• reklama powinna odpowiadać treściom, promocjom, informacjom itd. dostępnym na stronie, na którą przekieruje potencjalnych klientów link,
• reklama powinna zawierać słowa kluczowe,
• reklama powinna być dostosowana przede wszystkim do klientów.

Reklama tekstowa składa się z trzech części, w skład których wchodzi:

1. Nagłówek – pierwsza rzecz, która przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Dlatego warto umieścić tam słowa, które wpisywane są w wyszukiwarkę Google. W reklamie tekstowej mogą wystąpić 3 nagłówki, z których każdy może być na maksymalnie 30 znaków. Każdy z nagłówków oddzielany jest od siebie pionową kreską.
2. Adres URL – adres URL w wyszukiwarce Google pokazuje się na zielony kolor, dzięki niemu użytkownicy wiedzą, na jaką stronę zostaną przekierowani po kliknięciu w link.
3. Tekst reklamy – w tym miejscu musisz umieścić tekst, który zachęci użytkownika do działania. Do dyspozycji masz 2 teksty reklamy, każdy po 90 znaków.

Dlaczego warto z przygotowaniem reklamy tekstowej zwrócić się do profesjonalistów?

Początkowo mogłoby się wydawać, że przygotowanie reklamy tekstowej nie powinno nikomu sprawić problemów. Niemniej jednak należy pamiętać o sprawie kluczowej, a mianowicie o tym, iż wyłącznie najatrakcyjniejsze i prawidłowo przygotowane reklamy znajdą swoich odbiorców, a jednocześnie potencjalnych klientów. Współpraca z naszą firmą będzie opierać się m.in. na wyborze przez nas najodpowiedniejszych słów kluczowych do reklamy oraz przygotowaniu niebanalnej i niepowtarzalnej reklamy. Każdy nasz klient przez cały okres współpracy otrzymywał będzie raport ze wszystkich przeprowadzonych przez nas prac. Jawor, Oleśnica, Bolków oraz Legnica to miejscowości, w których działamy stacjonarnie, jednak spotkanie z nami możliwe jest w dowolnym, wybranym przez Państwa miejscu. Dlatego już dzisiaj zachęcamy do kontaktu i zapoznania się ze szczegółami naszych ofert.

 

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem ją właśnie znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW