Kampanie Google Ads

Wejście na rynek dla każdego nowego przedsiębiorcy w tej chwili nie jest najłatwiejszym zadaniem, dlatego warto rozważyć wszystkie opcje reklamy, dzięki którym będziemy mogli osiągnąć sukces. Jeśli planujemy działać i rozwijać się w internecie, to z całą pewnością niezbędna okaże się kampania w Google Ads, dzięki której potencjalni klienci pojawią się w bardzo krótkim czasie. Google Ads to system reklamowy Google, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych, reklam tekstowych oraz bannerów w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach współpracujących.

Dzięki niemu możliwe jest znalezienie się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google bez skrupulatnego i długotrwałego pozycjonowania strony. Warto, zatem w szczególności na starcie działalności oraz podczas problemów z liczbą klientów zainteresować się tą możliwością.

Profesjonalne i skuteczne kampanie Google Ads.

OPRACUJEMY I WDROŻYMY SKUTECZNĄ KAMPANIĘ W GOOGLE ADS

Kampanie Google Ads – skuteczna reklama dla nowej firmy

Jakie zadania czekają osobę przygotowującą kampanię w Google Ads

  • Określenie typu kampanii.
  • Określenie celu kampanii oraz grupy osób, do której skierowana jest dana oferta.
  • Wybór odpowiednich słów kluczowych.
  • Stworzenie struktury kampanii.
  • Stworzenie tekstu reklamowego oraz dodanie rozszerzeń.
  • Badanie wyników kampanii.

Ponadto osoba tworząca kampanię będzie musiała wziąć pod uwagę jeszcze szereg innych kwestii, ponieważ podczas tworzenia kampanii istotne znaczenie będzie miało także:

• określenie obszaru, gdzie ma być wyświetlana kampania,
• określenie budżetu dziennego,
• nazwa kampanii,
• ustalenie harmonogramu pokazywania reklam.
Korzyści, które wynikają z kampanii Google Ads, to m.in.:
• ekspresowe pozyskanie pierwszych klientów,
• prosta modyfikacja kampanii,
• możliwość określenia, w jakim stopniu realizowane są cele kampanii.

Warto wiedzieć, że kampania będzie skuteczna wyłącznie wtedy, gdy odnotujesz zauważalny ruch na swojej witrynie. Niestety czasami samodzielne przeprowadzenie kampanii jest zadaniem bardzo trudnym, ponieważ tylko odpowiednio skonfigurowana i przygotowana kampania Google Ads pozwoli na osiągnięcie ustalonego wcześniej celu. Dlatego polecamy Ci kontakt z ekspertami z tej branży, którzy na pewno pomogą stworzyć Ci dobrą kampanię.

Jak działają profesjonaliści i jakie korzyści możemy dzięki nim osiągnąć

Współpraca z nami opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz chęci osiągnięcia sukcesu, dlatego też na początku konieczne jest spotkanie, aby wspólnie określić przede wszystkim cel kampanii. Na takim spotkaniu jesteśmy w stanie m.in. poznać naszego klienta, jego produkt, lokalizację, w której chce działać oraz potencjalną grupę osób, do której adresowana jest oferta. Poznając odpowiedzi na te pytania, wspólnie jesteśmy w stanie oszacować budżet oraz czas na osiągnięcie celu.

Po uzyskaniu odpowiedzi na najważniejsze pytania nasi specjaliści opracują „plan działania”, dzięki któremu możliwe będzie osiągnięcie określonego początkiem celu. Bardzo ważne podczas współpracy jest także to, że nasza firma zajmuje się także monitoringiem kampanii, dzięki czemu nieustannie możliwa jest weryfikacja założeń kampanii oraz określenie jej efektywności. Jeśli okaże się, że któreś ze słów zostało źle dobrane lub treść reklam nie do końca przypada do gustu odbiorcom, to wówczas możliwe jest wprowadzenie zmian. Oczywiście klient w trakcie prac otrzymuje raporty z przeprowadzanych prac.

Dostępne formy reklamy w Google Ads

Na ten moment oferujemy Państwu następujące systemy reklamowe Google Ads:
• reklamy tekstowe,
• reklamy video,
• reklamy graficzne,
• kampanie w sieci wyszukiwania,
• kampanie Google Shopping,
• kampanie w sieci reklamowej.

Już dzisiaj zachęcamy do kontaktu z nami, Jawor, Oleśnica, Bolków i Legnica, to miejscowości na terenie, których działamy. Niemniej jednak nasze usługi świadczymy na terytorium całego kraju, dlatego prosimy o kontakt, a spotkanie ustalimy w dogodnym dla Państwa miejscu.

Skuteczna reklama tekstowa

Reklama tekstowa w Google Ads to forma komunikacji marketingowej, która używana jest przez reklamodawców w celu promowania swoich produktów i usług w sieci Google. Reklamy tekstowe pojawiają się na stronach wyników wyszukiwania Google, jak i w całej sieci. W celu dotarcia do odbiorców oraz potencjalnych klientów reklama tekstowa musi być skrupulatnie przygotowana, ponieważ wyłącznie trafne i przydatne reklamy cieszą się dużą popularnością.

Co powinna zawierać skuteczna reklama tekstowa?

Jeśli zależy nam na dużym zainteresowaniu naszą ofertą, to musimy pamiętać o tym, że konkurencja w sieci jest naprawdę gigantyczna, wobec czego wyłącznie najatrakcyjniejsze reklamy cieszę się uznaniem wśród potencjalnych klientów. Chcąc przygotować skuteczną reklamę, należy pamiętać o kilku elementarnych zasadach:

• reklama powinna wyróżniać się i od razu rzucać w oczy,
• reklama powinna zawierać informacje, które wyróżniają Twoją ofertę na tle innych,
• reklama powinna przedstawiać ofertę, ceny i dostępne aktualnie promocje,
• w reklamie używaj sformułowań typu kup, zamów, zadzwoń, zarezerwuj się, aby klient wiedział, czego na Twojej stronie może się spodziewać,
• reklama powinna odpowiadać treściom, promocjom, informacjom itd. dostępnym na stronie, na którą przekieruje potencjalnych klientów link,
• reklama powinna zawierać słowa kluczowe,
• reklama powinna być dostosowana przede wszystkim do klientów.

Reklama tekstowa składa się z trzech części, w skład których wchodzi:

1. Nagłówek – pierwsza rzecz, która przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Dlatego warto umieścić tam słowa, które wpisywane są w wyszukiwarkę Google. W reklamie tekstowej mogą wystąpić 3 nagłówki, z których każdy może być na maksymalnie 30 znaków. Każdy z nagłówków oddzielany jest od siebie pionową kreską.
2. Adres URL – adres URL w wyszukiwarce Google pokazuje się na zielony kolor, dzięki niemu użytkownicy wiedzą, na jaką stronę zostaną przekierowani po kliknięciu w link.
3. Tekst reklamy – w tym miejscu musisz umieścić tekst, który zachęci użytkownika do działania. Do dyspozycji masz 2 teksty reklamy, każdy po 90 znaków.

Reklama w Google to jedna z wielu możliwości prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w Internecie, zwiększania rozpoznawalności marki, jak i obrotu ze sprzedaży. Coraz więcej firm decyduje się na skorzystanie z tej możliwości, gdyż dzięki temu mogą w bardzo szybki sposób znaleźć się na pierwszej stronie SERP, co w praktyce umożliwia realizację wyznaczonych celów biznesowych.

Na czym polega reklama Google AdWords?

Reklama w wyszukiwarce to forma promocji produktów i usług w sieci za pomocą grafik i tekstów wyświetlanych na górze przeglądarki. Dzięki niej można zwiększyć konwersję strony, co w przyszłości może korzystnie wpłynąć na SEO, czyli ruch organiczny.

Kampania Google AdWords jest rozliczana zgodnie z zasadą CPC, czyli koszt jest uzależniony od ilości kliknięć. Opłata jest pobierana za każde przekierowanie odbiorcy na stronę internetową, dlatego warto zadbać o wygląd witryny oraz treści. W przeciwnym razie akcja promocyjna nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, gdyż użytkownik szybko opuści serwis i nie zapozna się bliżej z ofertą oraz nie dokona transakcji. Tym samym poniesiesz koszty, które nigdy się nie zwrócą. Ponadto wzrośnie współczynnik odrzuceń, który wpłynie niekorzystnie na pozycję Twojej strony www w wyszukiwarce.

Każdy komunikat reklamowy musi zachęcać do podjęcia akcji. By zainteresować potencjalnych klientów, należy przygotować chwytliwy tekst o długości trzech linijek, który będzie korespondował z tym, co znajduje się na landing page’u (stronie lądowania). Jeśli reklama nie współgra ze stroną docelową, marka nie spełnia swojej obietnicy, a potencjalny klient czuje się oszukany.

Ostateczny koszt kliknięcia, a także kolejność w rankingu wyświetleń zależy od kilku czynników:

  • jakości landing page’a;
  • maksymalnej stawki, jaką możesz zapłacić za jedno przekierowanie;
  • współczynnika kliknięć do wyświetleń (CTR).

Przed rozpoczęciem kampanii warto zoptymalizować najpierw stronę, by móc czerpać jak największe zyski przy niewielkich nakładach finansowych.

Co możesz zyskać dzięki kampanii Google AdWords?

Decydując się na reklamę Google Ads, możesz przez cały czas śledzić wyniki podejmowanych działań i modyfikować na bieżąco ustawienia. Dzięki takiemu rozwiązaniu, że Twój komunikat trafi do użytkowników. Ponadto można szczegółowo analizować każdą frazę i korygować skuteczność reklamy. Każda modyfikacja jest automatycznie wprowadzana, co w praktyce pozwala na optymalizację wydatków ponoszonych na reklamę.

Inwestycja w reklamę w wyszukiwarce pomaga walczyć z konkurencją i umacniać swoją pozycję na rynku. Pamiętaj, że konsumenci coraz częściej kupują online, dlatego Twoja obecność w sieci jest obowiązkowa. Niestety samo posiadanie strony internetowej to zdecydowanie za mało, by zbudować silną i liczącą się markę. Co prawda, można sprzedawać za pośrednictwem portali typu Ebay, Allegro czy Amazon. Pamiętaj, że są to jedynie pomocnicze kanały sprzedażowe, które nie pomagają w zwiększaniu rozpoznawalności Twojej firmy. Google Ads ułatwia promowanie przedsiębiorstwa zarówno w kraju, jak i za granicą.

Kampanie Google samodzielnie czy z agencją?

Jeśli nie masz doświadczenia w prowadzeniu akcji promocyjnych w wyszukiwarce lub chciałbyś przeznaczyć na nią większy budżet, skorzystaj z pomocy specjalistów. Dzięki temu łatwiej Ci będzie ustawić parametry pod konkretnego odbiorcę oraz zwiększyć zyski z reklamy. W ramach promowania marki w wyszukiwarce Google możesz skorzystać z następujących propozycji:

  • kampania Google Ads w Gmail;
  • kampania Google Ads w kanale YouTube;
  • kampania produktowa Google Ads;
  • remarketing Google Ads;
  • sieć wyszukiwania w Google;
  • sieć reklamowa w Google.

Jak widzisz, możliwości jest wiele. To od Ciebie zależy, z czego ostatecznie skorzystasz, by zwiększyć popularność Twojej firmy. Nasz zespół chętnie przedstawi Ci najkorzystniejsze opcje dla Twojego przedsiębiorstwa i pomoże Ci zoptymalizować działania w sieci.

Nasi doradcy opracują specjalny plan, uwzględniając Twoje możliwości finansowe i oczekiwania, a także specyfikę branży. Następnie przedstawią najlepsze rozwiązanie. Jeśli się nasza propozycja przypadnie Ci do gustu, przystąpimy do realizacji, a Ty zajmiesz się prowadzeniem biznesu i analizą efektów podejmowanych działań.

Gwarantujemy pełną dyskrecję i rzetelne wykonanie powierzonej nam misji. Certyfikowani specjaliści od Google Ads zadbają o to, by prowadzone kampanie były skuteczne. W tym celu sprawdzamy efektywność strategii i w razie konieczności błyskawicznie wprowadzamy zmiany, by w ten sposób walczyć o pozycję Twojej firmy w Internecie.

Jeśli nie boisz się wyzwania i myślisz o ekspansji swojej branży, napisz lub zadzwoń, a my zrobimy za Ciebie całą resztę, aby móc cieszyć się razem z Tobą z odnoszonych sukcesów.

Dlaczego warto z przygotowaniem reklamy tekstowej zwrócić się do profesjonalistów?

Początkowo mogłoby się wydawać, że przygotowanie reklamy tekstowej nie powinno nikomu sprawić problemów. Niemniej jednak należy pamiętać o sprawie kluczowej, a mianowicie o tym, iż wyłącznie najatrakcyjniejsze i prawidłowo przygotowane reklamy znajdą swoich odbiorców, a jednocześnie potencjalnych klientów. Współpraca z naszą firmą będzie opierać się m.in. na wyborze przez nas najodpowiedniejszych słów kluczowych do reklamy oraz przygotowaniu niebanalnej i niepowtarzalnej reklamy. Każdy nasz klient przez cały okres współpracy otrzymywał będzie raport ze wszystkich przeprowadzonych przez nas prac. Jawor, Oleśnica, Bolków oraz Legnica to miejscowości, w których działamy stacjonarnie, jednak spotkanie z nami możliwe jest w dowolnym, wybranym przez Państwa miejscu. Dlatego już dzisiaj zachęcamy do kontaktu i zapoznania się ze szczegółami naszych ofert.

 

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW