Pozycjonowanie zagraniczne

Na rynku zauważa się trend, że coraz więcej polskich firm rozwija się za granicą. Powodów jest wiele, do najważniejszych zalicza się wysoką jakość sprzedawanych produktów, wysoką jakość oferowanych usług, niższe ceny oraz fachowość sprzedawców. Jeśli i Ty rozważasz taką możliwość, to w pierwszej kolejności powinieneś zadbać o witrynę w kilku wersjach językowych. Taka opcja znacznie ułatwi życie klientom spoza granic Polski, a co za tym idzie, zwiększy się ich zainteresowanie produktami lub usługami, które są przez nas oferowane. W kolejnym kroku powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem zagranicznym. Mogłoby się wydawać, że zasady działania wyszukiwarki internetowej są identyczne w każdym miejscu na świecie, okazuje się jednak, że pozycjonowanie za granicą nie jest tak oczywiste, jak początkowo mogłoby się wydawać. Z uwagi na to warto skorzystać z pomocy naszej firmy.

Dotrzemy do klientów na nowych rynkach.

OTWÓRZ SIĘ NA KLIENTÓW POZA GRANICAMI SWOJEGO KRAJU. POMOŻMY CI DO NICH DOTRZEĆ.

Co trzeba wiedzieć o pozycjonowaniu strony internetowej za granicą?

Wyszukiwarki mają wersję językowe dla każdego kraju, dlatego u nas korzystając z Google, wpisujemy adres z końcówką .pl, natomiast we Włoszech końcówka to .it. Warto na początku zdać sobie sprawę także z tego, że korzystając z obcojęzycznej przeglądarki słowa lub frazy kluczowe też na ogół będą wpisywane w języku obowiązującym w danym kraju. Dlatego tak istotne jest pozycjonowanie na słowa w języku obcym.

Kolejną kwestią, o której należy pamiętać, to fakt, że pozycjonowanie w każdym kraju wygląda nieco inaczej, albowiem uzależnione jest to w głównej mierze od użytkowników internetu. Z uwagi na to czasami najważniejszy jest odpowiedni dobór słów kluczowych, czasami natomiast najważniejsze jest linkowanie. Decydując się na współpracę z ekspertami, możesz liczyć na ich znajomość zagranicznych trendów, które pomogą Ci wspiąć się na jak najwyższe miejsce w wyszukiwarce. Ponadto specjaliści z branży będą także wiedzieć, w jaki sposób dodawać linki, ponieważ istotne jest, aby umieszczać linki na serwisy kraju, gdzie chcemy odnotować zajmowanie coraz to wyższych miejsc w wyszukiwarce Google.

Dla wielu osób zapewne ciekawostką będzie także fakt, że Google nie jest najpopularniejszą wyszukiwarką dla każdego państwa na świecie. Okazuje się, że w niektórych krajach prym wiodą inne wyszukiwarki, specjaliści z całą pewnością będą wiedzieć, w jakim kraju warto skupić się, na jakiej wyszukiwarce. Ponadto należy wziąć pod uwagę stworzenie witryny w innej wersji językowej, jednak nie chodzi tutaj o tłumaczenie tekstów krok po kroku, albowiem może okazać się, że w niektórych państwach treści powinny być przygotowywane w nieco inny sposób, aby zachęcały użytkowników do zapoznania się z ofertą.

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci wejść na zagraniczny rynek

Współpraca nad pozycjonowaniem zagranicznym zaczyna się od analizy rynku, na którym zlecenie ma być wykonane. Ważne jest, aby dowiedzieć się, jak wygląda konkurencja, jak działa, a także, jakie słowa kluczowe mogą okazać się częścią sukcesu. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat pozycjonowania zagranicznego, to już teraz zachęcamy Ci się kontaktu z naszymi fachowcami. Jawor, Oleśnica, Bolków i Legnica, to miejsca, w których, na co dzień można nas spotkać, niemniej jednak jesteśmy gotowi na spotkanie w każdym miejscu w naszym kraju.

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem ją właśnie znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW