Optymalizacja SEO

Optymalizacja  stron internetowych to najważniejszy czynnik wpływający na pozycjonowanie serwisów. Dzięki poprawie parametrów technicznych i treści, można znacząco poprawić miejsce w rankingu wyszukiwarki. Z biznesowego punktu widzenia, wysokie miejsce w rankingu SERP zwiększa szanse przedsiębiorstwa na zwiększenie zysków sprzedażowych oraz otwiera nowe ścieżki rozwoju. Z tego powodu warto zadbać jak najszybciej o pozycjonowanie i zoptymalizowanie witryny, by wspiąć się na sam szczyt rankingu Google. To jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz pozyskanie większej liczby klientów czy też nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.

Co to jest optymalizacja SEO

Treści opublikowane w serwisie, a także parametry techniczne wpływające na jego funkcjonowanie w dużym stopniu decydują o zachowaniu konsumentów. Strona, która zbyt wolno się ładuje, sprawia trudności w poruszaniu się, nie jest dostosowana do różnej rozdzielczości ekranu lub nie dostarcza użytkowników najważniejszych informacji, staje się mało atrakcyjna.  W konsekwencji spada liczba odwiedzin, Internauci spędzają niewiele czasu w witrynie i szybko ją opuszczają. Niski współczynnik konwersji i duża liczba odrzuceń sprawiają, że roboty Google źle oceniają stonę www. Przyznają jej odległe miejsce w wyszukiwarce, co przekłada się na słabą widoczność i mniejsze zyski. Z tego powodu należy zadbać o jak najwyższą wartość treści znajdujących się na stronie. Im bardziej są one atrakcyjne dla użytkowników, tym lepszą pozycję zyskuje serwis.

Dotrzyj do nowych klientów w twojej okolicy.

ZWIĘKSZYMY WIDOCZNOŚĆ TWOJEJ STRONY W GOOGLE NAWET O KILKASET PROCENT

Ważne aspekty optymalizacji SEO

Kolejnym ważnym aspektem jest stworzenie przyjaznych adresów URL. Należy z nich usunąć wszystkie niepotrzebne znaki, w adresie powinny znajdować się jedynie słowa, dzięki którym użytkownicy i boty będą mogli zrozumieć treść konkretnej zakładki. Zaleca się, by nie były dłuższe niż ok. 120 znaków. To ważne z punktu widzenia UX, jak i wyszukiwarek.

Nie można również zapomnieć o poprawnej indeksacji strony. Tutaj niezbędne okazuje się narzędzie GoogleSearch Console. W ten sposób strona przestanie być anonimowa i powoli zaczyna walczyć o wyższe miejsce w rankingu z konkurencją.

Treści i słowa kluczowe vs. optymalizacja i pozycjonowanie

Wyszukiwarka Google kładzie duży nacisk na wartościowy content. Dzięki unikalnym, ciekawym oraz merytorycznym treściom strona internetowa staje się bardziej popularna wśród użytkowników i jest wyżej oceniana przez boty. Warto publikować w witrynie różnorodne teksty SEO o charakterze informacyjno-poradnikowym. W ten sposób można skutecznie edukować klientów oraz subtelnie zachęcać ich do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. To również świetna okazja, by umocnić swoją pozycję na rynku i kreować wizerunek eksperta w branży.

Najlepiej, by treści zawierały od 3000 do 5000 zzs. Taka długość umożliwia dostarczenie istotnych informacji na wybrany temat i wytłumaczenie najtrudniejszych zagadnień czytelnikom. Ponadto rozbudowane opisy produktów oraz artykuły umożliwiają pozycjonowanie na długi ogon, co w dużym stopniu ułatwia personalizację, redukując koszty związane z uzyskaniem wysokiej pozycji w Google. Jak się okazuje, bardzo ogólne słowa utrudniają trafienie do TOP 10 i wymagają dużych nakładów finansowych.

Każda podstrona powinna być zoptymalizowana pod inną grupę słów kluczowych. W ten sposób można uniknąć duplikacji treści. Warto zatem publikować teksty o różnej tematyce, poruszać jak najwięcej zagadnień związanych z branżą. Ponadto trzeba zadbać o to, by meta dane, nagłówki (H1, H2, H3) i tytuły różniły się między sobą. W przeciwnym razie wyszukiwarka będzie rotacyjnie umieszczać wybrane strony w propozycjach SERP, a witryna utraci część swojego potencjału.

Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych

Współczesny biznes wymaga umiejętnego korzystania z najnowszych narzędzi technologicznych oraz sprawnego poruszani się w Internecie. Jeśli prowadzisz biznes od wielu lat lub dopiero stawiasz swoje pierwsze kroki jako przedsiębiorca, zadbaj o pozycjonowanie Twojej strony. W naszej agencji pracują specjaliści od marketingu internetowego, którzy odznaczają się sumiennością i optymizmem. Przyjazna komunikacja i wysoka jakość świadczonych usług pozwolą Ci generować większe zyski i optymalizować budżet.

Przedsiębiorco, zoptymalizuj z nami Twoją stronę www i wypłyń na biznesową głębię.

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW