Reklamy tekstowe

Współczesne reklamy tekstowe zastąpiły cieszące się kiedyś dużą popularnością linki sponsorowane, a także prymitywne reklamy tekstowe. Jest to podstawowy format promocyjny w kampaniach AdWords. Składa się z nagłówków, treści oraz adresu URL. Komunikaty reklamowe pojawiają się na pierwszej stronie SERP w Google. W sieci reklamowej stworzono natomiast reklamy elastyczne, do których można dodać elementy graficzne, które zwiększają atrakcyjność przekazu.

Jak stworzyć atrakcyjną reklamę tekstową ?

Reklamy towarzyszą nam na każdym kroku. Nadmiar komunikatów sprawia, że zaczynamy je ignorować, dlatego też przedsiębiorcy stoją przed ogromnym wyzwaniem, by skutecznie przebić się przez gąszcz informacji. Aby przekonać do siebie konsumentów, należy stworzyć teksty, które:

  • są precyzyjne,
  • trafiają w autentyczne potrzeby odbiorców,
  • inspirują do podjęcia działania,
  • przyciągają uwagę użytkowników.

Na początku zastanów się, co wyróżnia Twoją ofertę spośród innych i wybierz produkty lub usługi, które pozwolą Ci zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku. Zastanów się, czy możesz pochwalić się aktualnymi promocjami, linią dedykowaną dla ściśle wyselekcjonowanej grupy, a może specjalną ofertą czasową. Dzięki takiej informacjom, możesz skutecznie wpłynąć na decyzję zakupową klientów i przekonać ich do swojej marki.

Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie

AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Pomyśl, w jaki sposób możesz zachęcić konsumentów do konwersji. Podpowiedz, co należy zrobić, by skorzystać z oferty. Możesz wykorzystać jeden z następujących zwrotów: Kup, Zapytaj o wycenę, Zadzwoń teraz, Zamów… Za pomocą tych haseł przeprowadzisz klientów przez kolejny etap ścieżki zakupowej i przekierujesz ich na landing page.

Czymże byłaby reklama w Internecie bez słów kluczowych? Odpowiednio dobrane frazy pozwalają użytkownikom odnaleźć to, czego poszukują i rozwiązać napotkany problem. Przed przystąpieniem do tworzenia komunikatów reklamowych w kampanii Ad Words, warto przygotować listę słów kluczowych i wybrać, te, które chcemy pozycjonować. Można je połączyć z CTA, by wzmocnić przekaz oraz zachęcić do skorzystania z oferty.

Ponadto reklama musi być ściśle dopasowana do strony docelowej. W przeciwnym razie Internauta poczuje się rozczarowany i straci zaufanie do marki, a Twoja strona stanie się mniej atrakcyjna. Niewłaściwy dobór landing page’a może spowodować wzrost wskaźnika odrzuceń, a także spadek w rankingu Google.

Pamiętaj także o użytkownikach, którzy korzystają z urządzeń mobilnych. Dostosowując przekazu do ich preferencji, zyskasz większy dochód ze sprzedaży. Coraz częściej konsumenci przeglądają oferty za pomocą smartfonów i innych urządzeń, dlatego nie można nie ignorować potencjału, jaki niesie ta grupa klientów.

Z jakich elementów składają reklamy tekstowe?

Reklamy tekstowe składają się z takich elementów jak: nagłówki, tekst reklamy i adres URL. Nagłówek to miejsce, w którym można umieścić słowa kluczowe. Można wykorzystać 3 nagłówki, umieszczając 30 znaków w każdym. Każdy z nich jest oddzielony pionową kreską. Ponadto można je dostosować do urządzeń.

Teksty reklamowe powinny być pisane językiem korzyści i zakończone CTA. Komunikat może zawierać maksymalnie 90 znaków, dlatego trzeba się nieźle nagimnastykować, by stworzyć fenomenalną reklamę, która spełni swoją funkcję.

Co możesz zyskać dzięki angażującym reklamom tekstowym?

Kampanie AdWords to skuteczne narzędzie, które pomaga w pozycjonowaniu strony internetowej. Umiejętne poruszanie się w obszarze reklamy Google pozwala wygenerować skuteczne linki sponsorowane, dzięki którym wzrośnie konwersja i ruch na stronie. Jeśli uda Ci się spełnić obietnicę daną klientom, z czasem powrócą oni na Twoją stronę lub polecą ją innym. W ten sposób zwiększy ruch organiczny w serwisie. W rezultacie witryna stanie się bardziej popularna, słupki sprzedażowe wzrosną, a boty wyszukiwarki ocenią ją wyżej w swoim rankingu.

Twój biznes nie osiąga znaczących zysków w sieci? Twoje komunikaty nie docierają do odbiorców? Przestań się zamartwiać.

Jest na to sprawdzony sposób. Zainwestuj w rozszerzone reklamy tekstowe, które skutecznie zaszczepią Twoją markę w podświadomości odbiorców. Dzięki kampanii AdWords  możesz zarabiać więcej i w efektowny sposób wyróżnić się na tle konkurencji.

Jeśli brakuje Ci pomysłu na stworzenie dochodowych linków sponsorowanych w Google, napisz lub zadzwoń już dziś. Odpowiemy na każde Twoje pytanie i pomożemy przygotować treści, które zrewolucjonizują Twoją sprzedaż. To, czy podniesiesz rękawicę i podejmiesz rękawicę, zależy tylko od Ciebie. Czy jesteś gotów na zmianę Twojego biznesu?

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW