Reklama Facebook

Facebook Ads – dlaczego warto zdecydować się na reklamę w tym miejscu?

Obecnie z mediów społecznościowych korzystają ludzie na całym świecie, najpopularniejszym dzisiaj serwisem jest Facebook, którego Polacy używają od przeszło 11 lat. W naszym kraju platforma ta posiada ponad 16 milionów aktywnych użytkowników, na świecie jest ich natomiast około 2 miliardy.

Dlatego też coraz więcej firm rozważa opcje reklamowe, które dostępne są w tym miejscu, albowiem jest to niezwykle silne narzędzie marketingowe. Facebook pozwala m.in. na pozyskiwanie kontaktów (w tym potencjalnych klientów), budowanie pozytywnych relacji z klientami, możliwość sprzedaży produktów oraz reklamę swoich usług.

Reklama w Facebook Ads

DOTRZYJ DO NOWYCH ODBIORCÓW, SPRZEDAWAJ TOWARY I USŁUGI PRZEZ FACEBOOK

Prowadzenie firmowej strony na Facebooku

W tej chwili każda firma pragnąca odnieść sukces powinna powiadać własną stronę na Facebooku, która służyć będzie do przekazywania informacji klientom, a także przeprowadzania działań reklamowych. Dlatego też w pierwszym kroku należy założyć profil i opracować strategię komunikacji. Najważniejsze jest, aby systematycznie publikować posty oraz wypracować zadowalający zasięg organiczny. Jeśli to się nie uda, to za uzyskanie zasięgu będzie można zapłacić. Warto wiedzieć, że dzisiaj zasięg organiczny utrzymuje się na poziomie zaledwie kilku procent. Dlatego też warto zainteresować się kampanią Facebook Ads, dzięki której można pozyskać nowych klientów, a także uniknąć marnowania pieniędzy.

Facebook Ads

System reklamowy Facebooka jest bardzo rozbudowany, powodem tego jest m.in. posiadanie dużej ilości informacji na temat każdego użytkownika. Logując się do serwisu, jak i później z niego korzystając, podajemy mnóstwo danych osobowych, a także informacje o naszych zainteresowaniach, rodzinie, przyjaciołach oraz związkach. Oczywiście Facebook posiada także dane dotyczące miejsca, z którego się logujemy, języka, w którym obsługujemy portal oraz naszego wieku. Dzięki tak rozbudowanej bazie danych reklama może dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców.

Cele reklamowe Facebook Ads

W tej chwili system Facebook Ads proponuje nam wiele celów reklamowych, zaliczamy do nich:

Rozpoznawalność – tej cel sprawi, że zwiększone zostanie zainteresowanie naszymi produktami oraz usługami

Rozważanie zakupu – w tym przypadku cel ma zachęcić odbiorcę do wzięcia pod uwagę oferty firmy i poszukania więcej informacji na jej temat

Konwersja – cel ten ma za zadanie zachęcić osoby, które zainteresowały się firmą do zrobienia zakupów lub skorzystania z usług

Początkowo każdy przedsiębiorca, wchodząc na rynek, będzie chciał pozyskać potencjalnych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki, wiadomo, że po pewnym czasie nasze cele będą się zmieniać, dlatego cel należy zawsze wybierać odpowiednio. Pamiętać warto również o tym, że po wyborze celu kampanii czekać na Ciebie będzie także wybór grupy docelowej, wybór lokalizacji reklam, stworzenie kreacji, czas trwania kampanii oraz określenie budżetu przeznaczonego na tej cel.

Skorzystaj z pomocy specjalistów i ciesz się zwiększeniem zainteresowania Twoją firmą

Początkowo mogło się wydawać, że reklama na Facebooku, to nic trudnego. Niemniej jednak z uwagi na ogrom możliwości, które oferuje nam ten portal społecznościowy, nie jest to wcale takie proste. Z uwagi na to warto rozpocząć współpracę z naszą firmą, albowiem dostosujemy reklamę na Facebooku do Twoich potrzeb. Jawor, Oleśnica, Bolków oraz Legnica, to miejscowości na terenie, których działamy. Jeśli jesteś z innego regionu Polski, to nie masz się czym przejmować. Skontaktuj się z nami telefonicznie, a wspólnie postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem ją właśnie znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW