Remarketing
Remarketing umożliwia firmom komunikację z osobami, które wcześniej skorzystały z aplikacji lub odwiedziły stronę www. Podczas korzystania z przeglądarki Google lub partnerskich witryn wyświetlają się im komunikaty nakłaniające do zakupów. Dzięki temu rozwiązaniu marka staje się bardziej rozpoznawalna i zakorzenia się w podświadomości odbiorców.
Czym cechują się kampanie remarketingowe?
Remarketing jest ściśle połączony z kampaniami Google AdWords. Komunikaty promujące produkty i usługi są emitowane za pomocą sieci reklamowej, która skupia ponad 2 miliony serwisów. Należą do niej m.in.:
- OLX,
- YouTube,
- interia.pl,
- gratka.pl,
- pudelek.pl,
- gazeta.pl,
- wp.pl…
Jak widać, są to witryny, które cieszą się ogromną popularnością w naszym kraju i są często odwiedzane przez Internautów. To jeden z powodów, dla których warto skorzystać z tej propozycji.
Zwiększymy sprzedaż w twoim e-sklepie
AUTYD, OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO
Jeśli chodzi o kreację reklam, Google oferuje szeroki wybór form, od promocji tekstowych po multimedialne. Najbardziej skuteczne okazują się banery, gdyż koszt ich przygotowania jest stosunkowo niski, a skuteczność zadowalająca. Co więcej, można skorzystać również z bezpłatnej opcji znajdującej się w Google Ads i stworzyć reklamę graficzną dedykowaną wybranej kampanii. Podobnie jak w przypadku płatnych form, te stworzone za darmo, można także testować, modyfikować i wyłączać w dowolnym momencie.
Ile musisz przeznaczyć na remarketing w Google?
Wszystkie akcje promocyjne prowadzone za pomocą Google są rozliczane na podstawie kliknięć. Płacisz jedynie za zapoznanie się z reklamą i przejście na Twoją stronę internetową. Wysokość budżetu zależy od indywidualnych możliwości przedsiębiorstwa. Ty decydujesz, ile chcesz wydać na ten cel.
Ponadto musisz podjąć decyzję, czy będziesz tworzyć bezpłatne banery, a także czy samodzielnie poprowadzisz kampanię remarketingową. Jeśli nie, musisz wziąć pod uwagę koszty związane z przygotowaniem reklam graficznych i promowaniem marki w Internecie.
Jeśli chodzi o kreację reklam, Google oferuje szeroki wybór form, od promocji tekstowych po multimedialne. Najbardziej skuteczne okazują się banery, gdyż koszt ich przygotowania jest stosunkowo niski, a skuteczność zadowalająca. Co więcej, można skorzystać również z bezpłatnej opcji znajdującej się w Google Ads i stworzyć reklamę graficzną dedykowaną wybranej kampanii. Podobnie jak w przypadku płatnych form, te stworzone za darmo, można także testować, modyfikować i wyłączać w dowolnym momencie.
Ile musisz przeznaczyć na remarketing w Google?
Wszystkie akcje promocyjne prowadzone za pomocą Google są rozliczane na podstawie kliknięć. Płacisz jedynie za zapoznanie się z reklamą i przejście na Twoją stronę internetową. Wysokość budżetu zależy od indywidualnych możliwości przedsiębiorstwa. Ty decydujesz, ile chcesz wydać na ten cel.
Ponadto musisz podjąć decyzję, czy będziesz tworzyć bezpłatne banery, a także czy samodzielnie poprowadzisz kampanię remarketingową. Jeśli nie, musisz wziąć pod uwagę koszty związane z przygotowaniem reklam graficznych i promowaniem marki w Internecie.
Jak prowadzić kampanię remarketingową, by zostać tygrysem sprzedaży?
Sprzedaż w sieci to zacięta walka, jeszcze bardziej niż ta prowadzona w realnej rzeczywistości. Internet to nieograniczona przestrzeń, w której możesz odnieść miażdżącą przewagę nad konkurencją lub ponieść klęskę, trafiając na potężne pole minowe. Każda decyzja może przechylić szalę zwycięstwa na Twoją korzyść, jak też przyczynić się do popełnienia wielu błędów. W wirtualnym świecie pomyłka może doprowadzić do katastrofy wizerunkowej lub finansowej dużo szybciej, dlatego musisz opracować przemyślaną strategię.
Dostosuj listy remarketingowe z uwzględnieniem szerokiej grupy konsumentów. Jeśli chcesz, możesz dodać także tych, którzy kontaktowali się z Tobą telefonicznie. Poza tym dbaj o każdy szczegół na etapie kreacji. Niech grafika przykuwa uwagę. Nie zapomnij też o intrygującym nagłówku i CTA, które sprawi, że potencjalni klienci nie będą mogli się oprzeć Twojej ofercie. Postaraj się, by całość kojarzyła się z czymś pozytywnym. Niech to będzie coś, co wprawi odbiorców w sielski nastrój. Dobry humor korzystnie wpływa na podejmowanie decyzji zakupowych.
Czy myślisz, że uda Ci się stoczyć zwycięski bój w sieci? Czy obrałeś już taktykę, która pozwoli Ci zdobyć mistrzowski pas? Czy widzisz już siebie oczami wyobraźni na podium?
Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.
DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW