#Blog

Zapoznaj się z ostatnio opublikowanymi tekstami na naszym firmowym blogu. Zamieszczamy tutaj poradniki, aktualności ze świata marketingu internetowego, pozycjonowania, informacje co nowego w Google.

Reklama kontekstowa – podstawowe informacje

Reklama kontekstowa – podstawowe informacje

Czym jest reklama kontekstowa? W skrócie, jest to forma reklamy internetowej, która jest skierowana do użytkowników na podstawie zawartości strony internetowej, którą przeglądają. Oznacza to, że reklamy wyświetlane użytkownikowi są odpowiednie do tematu strony...

czytaj dalej
Jak zwiększyć szybkość ładowania strony?

Jak zwiększyć szybkość ładowania strony?

Czy masz dość czekania na załadowanie się stron internetowych? Zmęczony widząc wirujące koło śmierci za każdym razem, gdy próbujesz otworzyć nową kartę? Jeśli jesteś jak większość ludzi, to odpowiedź jest prawdopodobnie tak. Szybkość ładowania strony jest ważna z...

czytaj dalej
Jak Google Ads może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes

Jak Google Ads może pomóc Ci rozwinąć Twój biznes

Google Ads to internetowa platforma reklamowa, która umożliwia firmom wyświetlanie reklam w wyszukiwarce Google i innych witrynach powiązanych z Google. Reklamy są wyświetlane na podstawie czynników, takich jak słowa kluczowe, lokalizacja i zainteresowania...

czytaj dalej
Czym jest program afiliacyjny?

Czym jest program afiliacyjny?

Być może słyszałeś o programach partnerskich, ale nie jesteś do końca pewien, czym one są i jak działają. Po przeczytaniu tego artykułu, będziesz miał dobre rozumienie, jak program partnerski może pomóc osiągnąć swoje cele marketingowe. Program partnerski Program...

czytaj dalej
Czym jest Google DoubleClick i co oznacza dla marketerów?

Czym jest Google DoubleClick i co oznacza dla marketerów?

Jeśli jesteś marketerem, to prawdopodobnie słyszałeś o Google DoubleClick. Ale co to dokładnie jest? Mówiąc najprościej, DoubleClick to pakiet narzędzi marketingu cyfrowego, który pomaga marketerom planować, kupować, mierzyć i optymalizować ich cyfrowe kampanie...

czytaj dalej
Crawl Budget – czym jest i jak go optymalizować

Crawl Budget – czym jest i jak go optymalizować

Crawl Budget to liczba razy, kiedy bot wyszukiwarki indeksuje Twoją stronę w danym okresie czasu. Celem jest posiadanie wysokiego współczynnika indeksowania, aby Twoja strona mogła być szybko i dokładnie zaindeksowana. Istnieje jednak kilka czynników, które mogą...

czytaj dalej
Plusy i minusy różnych rodzajów reklamy internetowej

Plusy i minusy różnych rodzajów reklamy internetowej

Istnieje wiele różnych rodzajów reklamy online, każdy z nich ma swój własny zestaw zalet i wad. W tym wpisie, przyjrzymy się najbardziej popularnych rodzajów reklamy online i zbadać zalety i wady każdego z nich. Reklamy wyświetlane Reklamy wyświetlane są najczęstszym...

czytaj dalej

Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.

DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW