Jak badać i znaleźć odpowiednie słowa kluczowe dla Twojej firmy

Autor: Łukasz

15 listopada 2022

Jako Chief Marketing Officer (CMO), lepiej niż ktokolwiek inny rozumiesz znaczenie wyboru właściwych słów kluczowych dla swojej firmy. Złe słowa kluczowe mogą oznaczać, że Twoja strona zgubi się w wyszukiwarce, kosztując Cię cenny ruch i potencjalnych klientów. Podobnie, wybór zbyt szerokich lub ogólnych słów kluczowych może również skutkować niskim ruchem, ponieważ Twoja witryna gubi się w morzu wyników. Jak więc znaleźć odpowiednie słowa kluczowe dla swojej firmy? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.

Sposoby analizy słów kluczowych

Istnieje kilka różnych sposobów na badanie i znalezienie słów kluczowych, które będą najbardziej skuteczne dla Twojego biznesu. Po pierwsze, zastanów się, jakich słów lub fraz mogą używać Twoi potencjalni klienci, kiedy szukają produktu lub usługi takiej jak Twoja. Na przykład, jeśli sprzedajesz odzież męską, niektóre potencjalne słowa kluczowe mogą być „moda męska”, „odzież męska” lub „styl męski” Użyj tych pomysłów na słowa kluczowe jako punkt wyjścia do dalszych badań.

Następnie przejdź do narzędzia Google AdWords Keyword Planner i wprowadź niektóre z potencjalnych słów kluczowych w pasku wyszukiwania. To narzędzie pokaże Ci, jak wiele osób szuka tych konkretnych terminów w każdym miesiącu, jak również powiązanych słów kluczowych, które mogą nie myśleć o. Zrób listę odpowiednich słów kluczowych, które dostają przyzwoitą ilość miesięcznych wyszukiwań, ale nie są zbyt konkurencyjne. Są to słowa kluczowe, które chcesz skupić się na użyciu w treści swojej strony internetowej, postów w mediach społecznościowych i innych materiałów marketingowych.

Wnioski 

Wybór odpowiednich słów kluczowych jest niezbędny do kierowania ruchu na stronę internetową i znalezienia jej przez potencjalnych klientów. Poświęcając czas na badania, możesz mieć pewność, że używasz najbardziej efektywnych słów kluczowych dla swojej firmy. I pamiętaj, nie chodzi tylko o wybór słów kluczowych o dużym natężeniu ruchu – ważne jest również, aby upewnić się, że te słowa kluczowe są istotne dla tego, co sprzedajesz. Przy odrobinie czasu i wysiłku, możesz łatwo znaleźć idealne słowa kluczowe, które pomogą rozwinąć Twój biznes.

Powyższy artykuł jest testem wykorzystania AI

Być może cię zainteresuje

Kampanie DSA: Przewodnik CMO

Kampanie DSA: Przewodnik CMO

Jako CMO wiesz, że strategie oparte na danych są falą przyszłości. Być może słyszałeś o kampaniach Dynamic Search Ads...