#Blog
Zapoznaj się z ostatnio opublikowanymi tekstami na naszym firmowym blogu. Zamieszczamy tutaj poradniki, aktualności ze świata marketingu internetowego, pozycjonowania, informacje co nowego w Google.
Senuto: Kompleksowe narzędzie SEO dla CMO
SEO jest istotnym elementem marketingu online, a odpowiednie narzędzia mogą mieć ogromny wpływ na osiągnięcie celów Twojej firmy. Jednym z takich narzędzi jest Senuto, które oferuje kompleksowy zestaw funkcji do optymalizacji widoczności, zwiększenia ruchu na stronie...
Kampanie DSA: Przewodnik CMO
Jako CMO wiesz, że strategie oparte na danych są falą przyszłości. Być może słyszałeś o kampaniach Dynamic Search Ads (DSA) i chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym są i jak mogą pomóc Twojej firmie odnieść sukces. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak działają...
Zwiększenie współczynnika klikalności w Google Ads
Kiedy prowadzisz firmę, zrozumienie swojego współczynnika klikalności (CTR) jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu. CTR mierzy procent osób, które kliknęły na reklamę po jej zobaczeniu. Im wyższy CTR, tym bardziej udane będą Twoje kampanie i tym lepszych wyników możesz...
Reklamy na Facebooku – co warto wiedzieć? Ile to kosztuje?
Facebook jest jednym z największych i najbardziej aktywnych sieci mediów społecznościowych na świecie. Jako takie, zapewnia doskonałą platformę dla firm do reklamowania swoich produktów i usług. Ale ile to kosztuje, aby reklamować się na Facebooku? Czytaj dalej, aby...
Conversion Rate Optimization: Twój przewodnik do zwiększenia ROI
Czy szukasz sposobów, aby zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) i napędzić więcej ruchu na swojej stronie internetowej? Optymalizacja współczynnika konwersji (CRO) jest skutecznym narzędziem, które może Ci w tym pomóc. Poprzez optymalizację doświadczeń użytkownika na...
7 strategii skutecznej promocji firmy
Prowadzenie firmy nie jest łatwym wyczynem. Rozwijanie firmy wymaga dobrze opracowanej strategii marketingowej i planu w miejscu. Musisz znaleźć sposoby na dotarcie do nowych klientów, budować z nimi relacje i pielęgnować lojalność, aby stali się stałymi klientami....
Marketing Mix: Czym jest i dlaczego ma znaczenie?
Marketing mix to termin używany do opisania różnych elementów strategii marketingowej firmy. Jest on również określany jako "4 P" marketingu, ponieważ każdy element zaczyna się od litery P: produkt, cena, promocja i miejsce. W tym wpisie na blogu zbadamy, czym są te...
Problem fałszywych recenzji i jak go zwalczać
Recenzje Google mogą być niezwykle pomocne dla klientów próbujących podjąć decyzję o Twojej firmie, ale fałszywe recenzje to problem aż nadto powszechny. Niestety, te fałszywe recenzje mogą mieć negatywny wpływ na reputację firmy i jej wyniki. Jeśli zastanawiasz się,...
URL i SEO – co warto wiedzieć?
Jeśli chodzi o budowę strony internetowej, dwa elementy, które idą w parze to adresy URL i SEO. Adresy URL są adresy dla stron internetowych, podczas gdy SEO jest proces optymalizacji treści dla widoczności w wyszukiwarkach. Aby Google rozpoznał Twoją stronę jako coś...
Nie szukaj już więcej agencji marketingowej. Bowiem właśnie ją znalazłeś.
DOŁĄCZ DO SETEK ZADOWOLONYCH KLIENTÓW