Top 6 narzędzi do planowania słów kluczowych dla sukcesu SEO

Autor: Łukasz

30 października 2022

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest kluczowa dla sukcesu każdego biznesu online. W końcu, jeśli potencjalni klienci nie mogą znaleźć twojej strony, kiedy szukają produktów lub usług, które oferujesz, prawdopodobnie pójdą do konkurencji, która ma wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Dlatego właśnie planowanie słów kluczowych jest tak ważną częścią SEO. Poprzez ukierunkowanie na właściwe słowa kluczowe można zwiększyć szanse na zajęcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania i skierowanie większego ruchu – i sprzedaży – na swoją stronę 

Ale jakie są najlepsze narzędzia do planowania słów kluczowych? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.

1. Google Ads Keyword Planner

Google Ads Keyword Planner to darmowe narzędzie, które pozwala na badanie słów kluczowych dla kampanii SEO i pay-per-click (PPC). Wystarczy wpisać słowo kluczowe do planera, a Google zwróci listę powiązanych słów kluczowych, jak również dane na temat każdego słowa kluczowego, w tym miesięczny wolumen wyszukiwania i średni CPC.  

2. Moz Keyword Explorer

Moz Keyword Explorer to płatne narzędzie, które zaczyna się od 99 USD miesięcznie. Jest podobne do Google Ads Keyword Planner w tym, że wprowadzasz słowo kluczowe i zwraca listę powiązanych słów kluczowych, jak również dane na temat każdego słowa kluczowego. Ale zawiera również kilka dodatkowych funkcji, takich jak dane dotyczące funkcji SERP i wyniki trudności dla każdego słowa kluczowego 

3. SEMrush Keyword Magic Tool: 

SEMrush Keyword Magic Tool to kolejne płatne narzędzie, które zaczyna się od 99,95 USD miesięcznie. Z tego narzędzia można nie tylko badać słowa kluczowe, ale także śledzić swoje rankingi dla tych słów kluczowych, analizować słowa kluczowe swoich konkurentów, i więcej 

4. Ahrefs Keywords Explorer: 

Ahrefs Keywords Explorer to kolejne płatne narzędzie do analizy słów kluczowych, które zaczyna się od 99 dolarów za miesiąc. Oprócz zwracania danych na temat powiązanych słów kluczowych, narzędzie Ahrefs pokazuje również szacowany ruch dla każdego słowa kluczowego, jak również liczbę wyników dla tego słowa kluczowego w 10 najlepszych SERPach Google.  

5. Ubersuggest: 

Ubersuggest to darmowe narzędzie do badania słów kluczowych stworzone przez Neila Patela, jednego z czołowych światowych ekspertów w dziedzinie SEO. Aby skorzystać z narzędzia, wystarczy wpisać słowo kluczowe seed w pasku wyszukiwania, a Ubersuggest zwróci listę powiązanych słów kluczowych, a także dane na temat każdego słowa kluczowego, w tym miesięczny wolumen wyszukiwania i szacowane CPC 

6 .KeywordTool.io: 

KeywordTool.io to kolejne darmowe narzędzie do badania słów kluczowych, które działa podobnie do Ubersuggest. Wprowadź słowo kluczowe w pasku wyszukiwania, a KeywordTool zwróci listę powiązanych słów kluczowych wraz z danymi na temat każdego słowa kluczowego, w tym miesięcznej wielkości wyszukiwania i szacowanego CPC 

7 .Bonusowe narzędzie

Google Trends: Chociaż technicznie nie jest to narzędzie do planowania słów kluczowych, Google Trends jest nadal warte wspomnienia tutaj, ponieważ może być pomocne podczas badania słów kluczowych. Z Google Trends, można zobaczyć, jak popularne są pewne słowa kluczowe w czasie, dzięki czemu można wybrać słowa kluczowe, które są nie tylko istotne dla Twojej firmy, ale również mają wysoki wolumen wyszukiwania 

Wnioski

Jeśli chcesz, aby Twój biznes online odniósł sukces, to musisz zainwestować w SEO – a planowanie słów kluczowych jest ważną częścią SEO . Poprzez ukierunkowanie właściwych słów kluczowych, można zwiększyć szanse na uzyskanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania i kierowanie większego ruchu – i sprzedaży – do swojej witryny. Ale z tak wielu różnych narzędzi planowania słów kluczowych dostępnych , które z nich należy użyć? Siedem narzędzi wymienionych powyżej to świetne opcje, więc zacznij eksperymentować z nimi już dziś, aby zobaczyć, które z nich działają najlepiej dla Ciebie i Twojego biznesu. I nie zapomnij mieć oko na Google Trends; może to nie jest tradycyjne narzędzie do planowania słów kluczowych, ale nadal może być pomocne przy badaniu potencjalnych docelowych słów kluczowych.

Powyższy artykuł jest testem wykorzystania AI

Być może cię zainteresuje

Kampanie DSA: Przewodnik CMO

Kampanie DSA: Przewodnik CMO

Jako CMO wiesz, że strategie oparte na danych są falą przyszłości. Być może słyszałeś o kampaniach Dynamic Search Ads...