5 bezpłatnych narzędzi SEO, z których powinien korzystać każdy CMO

seo_narzędzia_free

Autor: Łukasz

24 listopada 2022

Jeśli jesteś CMO, istnieje prawdopodobieństwo, że zawsze szukasz sposobów na rozciągnięcie budżetu i uzyskanie największego zysku za swoje pieniądze. Jeśli chodzi o SEO, istnieje wiele narzędzi, które mogą pomóc w poprawieniu rankingu i widoczności – ale nie wszystkie z nich są darmowe. Na szczęście jest jeszcze wiele świetnych darmowych opcji, które pomogą Ci zwiększyć SEO bez rozbijania banku. Oto 5 darmowych narzędzi SEO, z których każdy CMO powinien korzystać.

1. Google Search Console: 

To jest must-have dla każdego właściciela strony internetowej lub CMO. Google Search Console zapewnia cenny wgląd do w to, jak Twoja witryna radzi sobie w wynikach wyszukiwania, na jakie słowa kluczowe jesteś w rankingu i jaki rodzaj ruchu otrzymujesz z wyszukiwania organicznego. Co najlepsze, korzystanie z niego jest całkowicie bezpłatne. Wszystko, czego potrzebujesz, to konto Google.

2. MozBar: 

Ten poręczny mały pasek narzędzi pozwala zobaczyć szczegółowe informacje o dowolnej stronie internetowej bezpośrednio w oknie przeglądarki. Obejmuje to takie rzeczy jak DA (domain authority), PA (page authority), profil backlinków i inne. Jest to świetny sposób na szybkie zorientowanie się w stanie SEO każdej strony. MozBar jest darmowy z subskrypcją Moz Pro (plany zaczynają się od $99/mo), lub możesz zapisać się na 7-dniową darmową próbę 

3. screamingfrog.co.uk/seo-spider/: 

Screaming Frog SEO Spider jest programem desktopowym, który indeksuje linki stron internetowych, obrazy, CSS, skrypty i aplikacje – tak jak bot wyszukiwarki – aby dać ci przegląd problemów na miejscu, takich jak zduplikowana treść, uszkodzone linki, brakujące znaczniki ALT i inne. Jest dostępny zarówno dla systemu Windows, jak i Mac, a jego darmowa wersja pozwala na przeszukanie do 500 adresów URL na stronę 

4. Google Keyword Planner: 

Jest to narzędzie dostarczone przez Google AdWords, które pozwala na badanie słów kluczowych dla Twojej witryny lub treści bloga. To jest wielki dla znalezienia wysokiej objętości słów kluczowych, które można uszeregować dla organicznie, jak również uzyskanie pomysłów na nowe tematy treści. Planer Słów Kluczowych Google jest bezpłatny z konta Google AdWords (plany zaczynają się od 5$/dzień) 

5. SEOPressor Connect: 

SEOPressor Connect to wtyczka WordPress, która zapewnia analizę treści WordPress w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można ją zoptymalizować pod kątem lepszej widoczności w wyszukiwarkach. Zawiera również funkcje, takie jak wbudowane badania słów kluczowych, integracja mediów społecznościowych, automatyczne linkowanie wewnętrzne i inne. SEOPressor Connect ma zarówno wersję darmową, jak i premium (plany zaczynają się od 9 $ / mo) 

Wnioski 

Istnieje wiele wspaniałych narzędzi SEO tam – ale nie wszystkie są darmowe. Jeśli masz ograniczony budżet, nie martw się – nadal istnieje wiele wspaniałych darmowych opcji, które mogą pomóc poprawić ranking i widoczność bez rozbijania banku. W tym wpisie podzieliliśmy się 5 darmowymi narzędziami SEO, z których każdy CMO powinien korzystać, aby jak najlepiej wykorzystać swój budżet i zwiększyć wysiłki SEO.

Powyższy artykuł jest testem wykorzystania AI

Być może cię zainteresuje

Kampanie DSA: Przewodnik CMO

Kampanie DSA: Przewodnik CMO

Jako CMO wiesz, że strategie oparte na danych są falą przyszłości. Być może słyszałeś o kampaniach Dynamic Search Ads...